Monday, July 15, 2013

Najib gelak besar, Zahid Hamidi telah masuk jerat Dr Mahathir

Setelah ingat menang dalam kes di makhamah sebelum ini, Dato Seri Zahid Hamidi, Menteri Dalam Negeri menaruh harapan bahawa kes akan di gugurkan dan dia berpeluang untuk menaik lagi dalam Pemilihan Agung UMNO bulan Nov kelak. Tetapi Zahid sudah lupa kuasa bapak kepada segala kuasa di negara, Tun Dr Mahathir yang begitu banyak kuasa dan di takuti semua pemimpin UMNO, sampai menunggu saja prosiding baru di mulakan di makhamah di antara Dato Seri Zahid Hamidi dan bekas kekasih anak nya.



Siapa yang mengarahkan ? Siapa yang membela bekas kekasih anak Zahid ? Adakah murah untuk dapat belaan melawan seorang Menteri ? Tidak. Suara di bawah sudah tahu rancangan Dr Mahathir untuk cantas Zahid sebelum dia berpeluang untuk berkuasa lawan Dr Mahathir. Siapa lagi yang berani di antara pemimpin UMNO untuk bawa perubahan ? Hishamuddin atau lebih di kenali sebagai Menteri Amaran. 

Hisham hanya tahu beri Amaran sampai pembangkang gelak setiap kali Hisham buka mulut. Bagaimana pulak dengan Dato Seri Shafie ? Rakyat sudah tahu tentang dia dan sugarbaby dia dari TV3. Begitu banyak Facebook dan Twitter dari rakan di TV3 yang menghebohkan percintaan Shafie. Jadi adakah dia akan berani menentang Dr Mahathir tanpa rasa percintaan ini akan keluar di sebar lagi ? Shafie sama seperti Hisham....
Pemimpin mana lagi dalam UMNO yang berani lawan Dr Mahathir ? Ada lagi ke ? Atau masih mencari ? Shahidan ? Ahmad Maslan ? Ali Rustam ? Shabery Cheek ? Ada ke ? Cam mana dengan Razali (jangan bagi kita gelak, dia memang tak berani langsung).

Bulan depan bermula la perbicaraan di makhamah di antara Dato Seri Zahid Hamidi dan bekas kekasih anak nya. Zahid di tuduh tumbuk sampai hampir pecah kepala bekas kekasih anak nya. Ini di sebabkan Zahid tidak setuju dengan anak nya menjalinkan hubungan dengan dia. Anak sepatutnya dengar cakap Ayah. Kalau dengar dari dulu lagi tidak ada masalah. Tetapi sekarang kerana anak kesayangan nya, Dr Mahathir sudah pasang jerat untuk Zahid. Sedia la untuk kejatuhan seorang lagi wira dalam UMNO. Sampai UMNO penuh dengan pondan lembab penakut untuk terus di kuasai Dr Mahathir dan keluarga nya.
Najib gelak besar tengok Zahid lawan Mahathir.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular