Monday, August 15, 2016

Panas!!! PAN Bakal Terkubor?

Tersebar dialam maya semua Ahli Parti Amanah Negara (PAN) akan diserapkan kedalam Parti DAP.

Sumber dalaman perbincangan pimpinan PKR, DAP, PAN, BERSATU dan PAS di Selangor.

Menurut sumber dari pimpinan PKR.. Ada beberapa siri perbincangan telah berlaku antara PKR, DAP, PAN, BERSATU dan PAS.

Antara yg dibincangkan adalah mengekalkan kemenangan PR di Selangor. Persetujuan telah dicapai antara parti.

Antaranya:-
-bg mengekalkan kemenangan di Selangor.. Pkr akan bertanding dikerusi yg sama dlm pru 13. 

Dap akan bertanding di kerusi yg pernah ditandingi masa pru 13. 

Pas juga akan bertanding dikerusi yg pernah ditandingi dlm pru 13. 

Bersatu pula akan diberi kerusi dari DAP dan PKR utk ditandingi.

Tapi PAN dicadang oleh pimpinan DAP supaya dibubarkan dan pimpinan PAN diberi beberapa kerusi ehsan dari DAP. Ini kerana PAN tidak menonjol tidak mendapat sambutan dan tidak disukai oleh kebanyakan rakyat. 

PKR dan DAP risau jika PAN bertanding akan kalah. Oleh itu PAN akan diserap kedlm dlm DAP. Tapi pemimpin PAN tak setuju.

Kesian PAN. Takde kerusi. Hahaha..sakit perut aku gelak. Apa lah nasib PAN.

Sumber : https://m.facebook.com/profile.php?id=100000169609808&tsid=0.9830104412976652

4 comments:

tulangkering said...

Tu laà...tergesa gesa sangat nak tinggal kan PAS..

amer said...

X lojik langsung

bat8 said...

Ini propaganda cybertrooper UMNO dan PAS. Kalau di lihat kpd political appeal antara PAS dan Amanah, Amanah jauh ke depan drp PAS. Pengaruh PAS di kubu kuat mereka di Kelantan pun merudum dgn teruk sekarang. PAS nak buat ceramah pun hanya boleh buat di Kota Bharu sahaja...itupun nak dpt kehadiran 1k pun xdapat. Jadi terpaksalah punggah budak-budak tahfiz

Jadi apa u merepek ni bhai. Di Selangor lagilah parah. PAS menang di kawasan bandar dimana komposisi bukan melayu agak tinggi. Macamana PAS nak bertanding di kerusi lama dibawah program propaganda lu bhai? Ingat rakyat Selangor bodo macam walaun PAS fan macai UMNO ke? Kalau propaganda lu ni jalan, kammi rakyat di Selangor yg mengundi PR sejak 2008 akan ajar PH. Kalau pakai propaganda lu, PH dan BN xde beza. Baik kami lupakn nak tewaskn BN hanya kersna nak menangkan PAS yg jelas anti rakyat dan hanya nak makan dedak je...

Lu jual la ptopaganda lu ni kat mat bangls lagi bagus la...kami di Selangor bikan bodo nak masuk perangkap bodo lu

Saiful Azmi Husin said...

larrr...ngaku pulak boboh! dah lah pilihanraya kecil baru2 dapat 99% undi China jer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular