SEMUA DIJEMPUT HADIR DAN SEBARKAN

Wednesday, July 18, 2012

Panas!! gambar seksi MENTERI WANITA x pakai BRA


Aduuuuhh!!! Baeeeeeeeekk punya tembus.. Nampak cinonet kiut kat dada tu... Ini bukan dibuat guna Photoshop atau software yang sewaktu dengannya tapi ini kenyataan, mungkin dirakam secara tidak sengaja oleh jurugambar yang turut dimuatkan dalam sebuah akhbar tempatan.


X sanggup aku nak upload gambar seksi seorang MENTERI WANITA ni.. Bikin malu wanita wanita yang berada dibawah pimpinan dia je.. Cuba bayangkan kalau ini gambar pimpinan Pakatan Rakyat, pasti puak GILA SEKS tu sebar habis habisan! nak tengok gambar tu? Korang klik sendiri la.. linknya seperti dibawah:

*AMARAN KERAS: KANAK2 DIBAWAH 18TAHUN DINASIHATKAN MENDAPATKAN NASIHAT DARI IBUBAPA SEBELUM KLIK LINK TERSEBUT. DIKHUATIRI VIRUS LEMBUMNO AKAN BERJANGKIT. TAPI KALAU NAK KLIK GAK, LANTAK KORANG LA

Dari google:


dan ini pulak dari sebuah akhbar tempatan:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular