Friday, June 28, 2013

Panas!!! Duta Luar Malaysia Sahkan Malaysia Sokong Kerajaan Basyar Laknat.. Mahathir Mohamad menyeru perpaduan syiah dan ASWJ? +Video

Cover Photo
Sebarkan!!!! Biar semua tahu kita di MALAYSIA tidak mahu ambil peduli dengan saudara kita di SYRIA!

Satu majlis pertemuan diadakan antara Pelajar Malaysia yang menuntut di Universiti Mansoura Mesir dengan Kedutaan Malaysia Kaherah. 

Dalam pertemuan tersebut ACP Ishak Mohd Jani yang merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer (PDRM), memberi sedikit taklimat tentang isu keselamatan, yg menyentuh tentang pendirian kerajaan Malaysia terhadap isu Syria. 

Teryata, mereka berpihak kepada kerajaan Bashar Al-Assad, bahkan ucapan ini disokong pula dengan ucapan Dato Duta Malaysia di Mesir.

Majlis tersebut diadakan pada 27 november 2012, di dewan Abu Nagah, U. Mansoura, Mesir.

(Yang berucap dalam video ini merupakan Staff Kedutaan Malaysia Kaherah merangkap jawatan Security Liason Officer.

Berikut Ucapan beliau :
1. "Dari segi hubungan diplomatik kerajaan Syria itu kerajaan Sah. Jadi jangan ada pula dikalangan kita melaksanakan aktiviti yang menyokong pihak yg menentang pemerintahan kerajaan Syria (Bashar al Asad) , mengutip dermalah, membuat kenyataan akhbarlah dan sebagainya"

2. "Kita tidak benarkan pelajar-pelajar terlibat benda ni. Kalau dalam kutipan derma yang dilakukan oleh pelajar terhadap Palestin itu alright pasal itu memang dasar kerajaan kita terhadap Palestin memang consitanly tidak berubah dari dulu hingga sekarang iaitu menyokong perjuangan Rakyat Palestin menuntut hak mereka di Palestin"

3. "Tetapi untuk Syria saya cakap disini, Dato Duta juga akan menyentuh perkara ini tidak ada pelajar Malaysia yg terlibat dalam krisis ataupun 'PERANG SAUDARA' di Syria"

1. Oiiiiii!!!! Kutip derma pun tak boleh! Dah melampau orang2 Demokrasi Sekular ni! Munafik! Fasik! Kau ingat siapa yg terseksa di Syria tu? Esok lusa anak bini orang islam disembelih oleh puak Syiah kat Malaysia ni jangan tanya kenapa!

2. Nak betulkan sikit, Palestin tu bukan hak untuk orang Palestin tapi hak untuk ORANG ISLAM secara keseluruhannya!

3. Seperti yang saya katakan, kerana DEMOKRASI SEKULAR memisahkan kita dengan saudara kita yang tertindas di Syria. INI BUKAN PERANG SAUDARA. Malulah pada diri kamu yg konon sebagai umat Nabi Muhammad s.a.w tapi tidak mahu ambil peduli akan apa yg terjadi dengan Umat baginda di Syria - Zahrin Rashid

Utusan angkat Mahathir Mohamad dan Sayyid Muhammad Khatami sebagai pemimpin berpengaruh dunia Islam... sapa nak gelak meh sini

Sayyid Muhammad Khatami adalah bekas president Iran yang beragama syiah. Mereka bertiga menyeru (mahathir, khatami dan Chandra menyeru perpaduan syiah dan ASWJ)

Baca apa kata utusan :
Sunni, Syiah usah berbalah
PUTRAJAYA 22 Mei - Dua pemimpin berpengaruh dunia Islam hari ini merayu umat Islam seluruh dunia tanpa mengira fahaman Sunni atau Syiah supaya segera berdamai dan berhenti berbalah serta berbunuhan sesama sendiri.


Perkara itu diusulkan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan bekas Presiden Iran, Sayyid Muhammad Khatami dalam kenyataan bersama hari ini yang memohon pengikut kedua-dua fahaman terbesar itu menghentikan pertelingkahan dan perbalahan yang telah mengorbankan banyak nyawa.

Menurut mereka, perbalahan yang berterusan itu telah mencemar maruah dan harga diri umat Islam di mata dunia.

"Kami merayu semua Sunni dan Syiah yang sama-sama beriman kepada Allah, kitab suci al-Quran, Nabi Muhammad SAW dan menghadap kiblat yang sama agar menghentikan pertumpahan darah serta-merta.

"Hentikan keganasan, hentikan pertumpahan darah dan hentikan pembunuhan," kata mereka. - Artikel Penuh: Utusan

Gua mohon supaya syiah dihindari. Pembunuhan ASWJ telah lama berlaku di mana-mana negara Syiah berkuasa. Iran, Iraq,Syria dan Lebanon adalah negara kuasa syiah yang membunuh memaksa ASWJ menderita dengan siksaan mereka.

Tiada mazhab syiah dalam Islam. Syiah tiada kena mengena dengan Islam. Syiah Alawiyah bertuhankan Bashar Al Asad. bukti video ada di sini

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular