Monday, July 29, 2013

Bagaimana Zahid boleh keluarkan kenyataan nih..

Kenyataan Menteri KDN Zahid Hamidi hari ni bahawa polis tidak terlibat dalam kes tembakan Pengerusi MyWatch Sanjevaan.. Siasatan pun belum bermula..!!! bagaimana Zahid boleh keluarkan kenyataan dgn mengeluarkan penglibatan anggota polis dlm senarai suspek...??? ada yg tak kena kerana jelas ugutan utk menembak Sanjevaan datangnya dari anggota polis yg berpangkat tinggi...hentikan konspirasi..!!! - Raja Mohd Shahrim

Polis tidak terlibat dengan tembakan pengerusi MyWatch - Zahid Hamidi
Datuk Seri Dr. Ahmad Zahidi Hamidi hari ini mengatakan polis tidak terlibat dalam kes tembakan Pengerusi MyWatch R. Sri Sanjeevan.

Menurut Menteri Dalam Negeri itu, beliau akan memastikan polis akan mempercepatkan penyiasatan kes itu dan menahan mereka yang terlibat.

"Saya sendiri mengenali beliau dan saya pasti tiada polis yang terlibat dalam kejadian," katanya dalam satu sidang media selepas Majlis Berbuka Puasa di Penjara Sungai Buloh.

Semalam, Sri Sanjeevan, 29, cedera diperut akibat ditembak seorang pembonceng motosikal apabila mangsa yang memandu kereta jenis BMW menurunkan cermin kereta untuk merokok.

Kejadian itu berlaku pada 4.30 petang di satu persimpangan berdekatan Taman Awana Indah di Jempol, Negri Sembilan.

Sebelum insiden itu, Sri Sanjeevan menghantar tweet di @SanjeevanSS: "A @PDRMsia cop told some syndicate fellow that he’ll get them firearm & told them to fire few shots at my house to scare me/family!".

(Seorang anggota polis memberitahu beberapa anggota sindiket bahawa dia akan mendapatkan senjata api buat mereka dan menyuruh mereka melepaskan beberapa tembakan di rumah saya bagi menakutkan saya/keluarga).

Pada masa sama, Ahmad Zahid juga turut mengulas mengenai isu pemimpin PAS yang didakwa mengamalkan ajaran syiah.

Beliau berkata pihaknya cuma melihat dari aspek keselamatan negara.

Katanya lagi pemimpin parti itu sendiri telah menafikan dakwaan itu maka isu tersebut tidak harus dipanjangkan lagi.

"Dalam hal ini kita biar parti itu sendiri yang tentukan .. Sekiranya benar ada ahli mereka maka biar mereka putuskan dan membuat hukuman mengenai ahli mereka," katanya. – 28 Julai, 2013. TMI

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular