Friday, July 26, 2013

Panas!! Tengku Adnan arah MYKMU serang @NajibRazak mulai hari ini ? - Dari Blogger UMNO

Kami baru habis 'training' dengan depa MYKMU dan tetamu hormat Datuk Tengku. Kami telah diarah bersama semua jentera alam maya untuk serang Perdana Menteri dengan:
"Kami ingat 'training' ini adalah untuk Pemilihan Agung UMNO tapi rupanya kami di arah untuk jatuhkan Presiden UMNO supaya calon Dr Mahathir boleh naik ke atas. 
Kami bimbang ini akan jatuhkan UMNO lagi tetapi depa tidak setuju. Hanya satu matlamat sekarang dari mereka. Serang Dato Seri Najib habis-habisan"

1) Kaitkan isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah dengan segala skandal yang ada.
2) Bawa nama nama kroni Perdana Menteri seperti syarikat AES, 1MBD, Prasarana dan lain lain kepada alam siber dan serang Perdana Menteri dengan kaikan kroni, kewangan dan rasuah.
3) Kaitkan Perdana Menteri dengan kepimpinan yang lemah dan layu.
4) Kaitkan Perdana Menteri dengan kelemahan bertindak ke atas bangsa Cina dan India.

Kami ingat 'training' ini adalah untuk Pemilihan Agung UMNO tapi rupanya kami di arah untuk jatuhkan Presiden UMNO supaya calon Dr Mahathir boleh naik ke atas. Kami bimbang ini akan jatuhkan UMNO lagi tetapi depa tidak setuju. Hanya satu matlamat sekarang dari mereka. Serang Dato Seri Najib habis habisan.

Sekian. - kritis-online

"Mendapatkan semula majoriti dua pertiga adalah wawasan yang baik tetapi (Najib) perlu lebih praktikal ... jika, malangnya, beliau kehilangan banyak kerusi, Umno akan menggulingkannya. Ini politik," -Tun Daim Zainuddin

Sekiranya, Najib berundur sebagai presiden Umno, Daim berkata, pengganti beliau mungkin akan ditentukan oleh ahli Umno melalui pemilihan parti.

Walaupun secara konvensional timbalan presiden akan menjadi presiden, namun kata beliau, mungkin terdapat pemimpin lain yang akan mencabar untuk untuk jawatan presiden kali ini, kerana semua orang bercita-cita untuk menjadi Perdana Menteri.

Adakah rancangan Ku Nan akan berjaya atau tidak?
Najib sudah hilang kredebiliti?
Siapa calon Mahathir?

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular