Saturday, July 27, 2013

GempaQ!! NGO India berang, Zulkifli Nordin Cabut Lari!!!

Pendirian Zulkifli Noordin buat NGO India berang selepas sidang media bersama Perkasa
Selepas kira-kira 10 minit sidang media dan sesi menandatangani piagam Majlis NGO Antara Kaum Malaysia (MIRAC), berlaku sedikit "salah faham" antara Persatuan Pribumi Perkasa (PERKASA) bersama NGO kaum India gabungan tersebut, Persatuan Amal dan Kebajikan India Baru (Perinbam).

"Salah faham" itu terjadi berikutan rasa tidak puas hati ahli Perinbam berhubung kenyataan Naib Presiden PERKASA, Datuk Zulkifli Noordin dalam sidang media sebelum itu yang menyatakan sokongan untuk membela dan mempertahankan Guru Besar Sekolah Kebangsaan Seri Pristana, Mohamad Nasir Mohd Nor.

Beberapa orang ahli Perinbam kelihatan tidak berpuas hati dengan kenyataan Zulkifli dan meminta beliau menjelaskan apa yang dikatakannya dalam sidang media yang diadakan di Kelab Sultan Sulaiman di Kampung Baru, Kuala Lumpur.

Zulkifli bagaimanapun dilihat mempertahankan pendiriannya itu dan terus meninggalkan majlis berbuka puasa anjuran PERKASA yang diadakan selepas sidang media.

Ahli Perinbam yang tidak berpuas hati juga turut meninggalkan majlis itu selepas itu.

Kemudian, Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali pula memujuk Presiden Perinbam U Thamotharan untuk terus berada di majlis tersebut.

Selepas dipujuk, ahli Perinbam kemudiannya memasuki semula ke dalam Kelab Sultan Sulaiman.

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular