Tuesday, July 12, 2011

Terbukti Azeez Penipu! : Tahanan tidak diletakkan di dalam lokap!!!

Dakwaan BERSIH Bayar Peserta: 

Kredit: Mohd Sanusi Md Nor

Abdul Azeez Abdul Rahim, orang kuat PATRIOT pada 11 Julai telah mengeluarkan kenyataan seperti yang disiarkan oleh Mstar bahawa:



"Semalam, semasa saya di dalam lokap, saya jumpa dan tanya beberapa orang makcik dalam penjara, dia kata diapun tak tahu, orang bagi duit suruh datang, nampaknya terbukti ramai yang tertipu dengan permainan kotor mereka ini."


Benarkah dakwaan mamak UMCO ini? Sedangkan rata-rata media melaporkan tahanan BERSIH ditahan di Pulapol dan berdasarkan gambar-gambar yang tersiar di media, kesemua tahanan "tidak" ditahan di dalam lokap seperti didakwa oleh Azeez. Di Pulapol itu ada penjarakah? Seperkara lagi benarkah Azeez dibawa ke lokap, sedangkan banyak blog yang menyindir bahawa penahanan mereka hanyalah lakonan semata-mata.

[MyNewsHub] KUALA LUMPUR – Walaupun terjadi pelbagai kekecohan sewaktu lebih 1,000 penyokong BERSIH 2.0 ditahan di sekitar ibu negara, pihak polis mengambil pendekatan bersifat kemanusiaan ketika membawa mereka ke Pusat Latihan Polis (PULAPOL) petang semalam.
Selain proses dokumentasi dijalankan dengan selesa, mereka yang ditahan juga diberikan makanan berbentuk ‘buffet’, diberi rawatan perubatan dan diberi peluang mendirikan solat dalam keadaan yang cukup tenang.

Berikut adalah gambar-gambar sekitar proses itu berjalan;
Tahanan tidak diletakkan di dalam lokap!!!

P/s: Kalau nak menipu, janganlah menampakkan kebodohan diri!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular