Sunday, July 10, 2011

Boikot Jalan TAR


Aku tak shopping d Jalan TAR, KL _ Aku Boikot

Selepas mendapat maklum balas bahawa ramai juga peniaga di Jln Tengku Abdul Rahman yang merungut dan menyalahkan peserta serta penyokong BERSIH 2.0 kerana kerugian perniagaan pada sabtu 9 Julai 2011, maka aku tak jadi beli belah di Jalan TAR lagi. Aku Boikot.


Penat nak maklumkan yang buat peniaga rugi adalah kawalan ketat Polis serata persekitaran KL. Di belakang Polis adalah pemerintah ..... jadi salahkan pemerintah n Polis.

Aku bercadang membeli belah pada 9 Julai tu semasa himpunan aman Bersih jadi salahkan sendiri  wahai peniaga kerana termakan hasutan kerajaan yang peserta aman Bersih akan membuat kekocohan di kawasan niaga anda dan telah menutup kedai anda. Rugi besar tak niaga hari itu kerana org berniaga bila ramai org suka ini peniaga Jln TAR bila ramai tak suka pula ........ pelik n ajaib.
 Oleh itu aku boikot tak lagi beli belah di jln TAR. Aku bawa duit aku beli belah di Kota Baru!

Ps. Aku pelik rakan UMNO aku tak suka benda Bersih!!! - DD


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular