Friday, July 15, 2011

Mampuiiihh!!! Anak dan ADIK Najib juga dikira delegasi KERAJAAN ????

Kenapa anak dan adik najib ikut ke Britian?

Ya. Betul. Ini ialah satu persoalan yang najib kena jawab. Lihat gambar di atas neh. Gambar di atas neh
membuktikan yang najib telah membawa anak dia sekurang-kurang nya ke UK. Manakala yang kat depan anak dia itu dipercayai adik najib, nazim. Apa alasan yang najib untuk membawa nazim dan ashman ke UK? 

Adakah ashman memang belajar di sana? Kalau ya dia belajar disana aku boleh anggap isu neh selesai. Tetapi bagaimana pula dengan adik najib? Adakah dia belajar di sana juga? Bukan kah dia itu bekerja di malaysia? Jika andaian aku benar, sepatutnya adik najib datang bersama2 najib dari malaysia ke UK dalam satu kapal terbang. Dan ini sesuatu yang pelik kerana tv3 melaporkan najib bersama delegasi KERAJAAN tiba di UK pada sekian2.. bila tv3 sebut je delegation kerajaan <-- orang2 yang bekerja dengan kerajaan. 

Nazim ini bukan kakitangan kerajaan pun. Adakah najib membawa dia untuk dijadikan kroni? Nazim neh dah kaya nak mampos. Dia boleh pergi balik UK guna duit dia sendiri. Kita tak perlu tanggung segala bagai kos lawatan dia kat sana. Tak peduli apa fungsi dia dengan kerajaan yang pasti dah takde ke muka2 lain yang boleh diberikan amanah untuk bekerjasama dengan najib dalam menarik pelaburan masuk ke malaysia? Kenapa perlu adik najib? Owh.. kebetulan dia berkaliber time najib berkuasa?

Seseorang tue kalau berkaliber dia tak perlukan sokongan najib pun. Dia boleh je membina rangkaian perniagaan dia sendiri. Tetapi kalau nak sampai ke mana2 hala pun dok bawa dan usung satu keluarga dia, itu apa? Nak marah persepsi orang? Nak marah persepsi rakyat? Persepsi yang sama lah yang menyebabkan menantu nik aziz kena lepas jawatan. Aku cukup2 suka menantu nik aziz melepaskan jawatan dia dulu. Bagi aku kalau dia hebat sangat, biar dia berkerja dengan orang lain. Jangan dok dekat2 dengan kepimpinan bapa mertua pasal orang akan hadir persepsi. 

Begitu juga dengan kes adik dan anak najib neh. Gambar anak najib jelas terpampang ikut bapa dia ke sana. Fungsi dia aku taktahu apa. Yang kalau aku tahu dari kl sampai ke UK dia ikut bapa dia itu bermaksud dia dan nazim telah ditaja oleh rakyat malaysia. So apsal pula rakyat malaysia tak boleh rasa marah? 

Dan kalau ada gambar nazim depan2 [nampak muka] bahawa dia pun memang terbukti menyemak sekali dalam rombongan neh memang sah lah layak najib dapat maki. Belum clear lagi beberapa isu so aku hold dulu urusan nak maki najib. Dah clear semua, kita maki najib ramai2. Jangan cari pasal dengan buang duit rakyat. Duit rakyat bukan duit bapak kau walaupun arwah bapak kau ialah bekas PIEM. Ingat tue.

Ameno : Rosmah minat beli belah di harrods? Berapa juta habis? Heh.

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/07/kenapa-anak-dan-adik-najib-ikut-ke.html#ixzz1SEefX7X7


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular