Tuesday, July 12, 2011

'Jahanam' kamu ! Allahu Akbar !!

Gambar yg amat Istimewa! Seorang lelaki Cina memegang pembesar suara utk seorang lelaki Melayu memimpin doa...
Aku jarang mengalirkan airmata bro ! Tetapi apabila v-tee yg memperlihatkan mangsa BERSIH diperlakukan begitu, dan bertarung dengan kematian, air mata 'lelaki'ku tumpah pagi ini. Mengapa aku jadi begitu benci dengan regim. Mengapa aku jadi begitu meBENCI UMNO dan BN. Kerana mereka bukan lagi pemerintah yang mengasihi rakyat, rakyat bagi regim adalah sampah dan kuli kepada mereka.

Insyaallah, kebencian aku yang membara ini, akan aku terjemahkan pada PRU13 untuk tumbangkan regim BN melalui UNDI rakyat, biarkan mereka - mereka (baca pimpinan regim dalam v-tee) yang ketawa melihat rakyat dibelasah, kerana mereka akan MENANGIS sendirian satu hari nanti. 

Rakyat akan HUKUM kamu ! Jangan fikir kamu cukup kuat. kerana penguasa yang zalim, kemurkaan ALLAH swt. itu berterusan sampai satu masa, kamu akan tercampak dalam kehinaan. Dicampak oleh rakyat kamu sendiri. Ingat..! Nantikan saja karma itu buat kamu yang zalim. TAKBIR..!! Allahu Akbar !!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular