Monday, July 11, 2011

NAJIB MEMANG @#%& , UMNO = KOMUNIS?

image
atok rasa semakin panas bila melihat seorang pemimpin yang begitu angkuh untuk mempertahankan kuasanya..dialah pemimpin melayu agung, partinyalah yang amat berkuasa didunia, pendokong partinya lah yang betul..

ahhh..atok hanya mampu meludah (haktuih) selepas tengok video ni..cucu tengok la video ni
tidak kurang 24 jam selepas demonstrasi BERSIH berjaya di tunjukkan pada masyarakat dunia..najib terpaksa mengumpul pendukung UMNO untuk menunjukkan dia masih berkuasa..yang jelas, Najib sudah mulai berpeluh dengan kebangkitan rakyat..najib sedar, rakyat mulai menolak kepimpinannya dan jelas terpesong dari akidah 1MALAYSIA iaitu rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan..

najib bimbang, dia akan menerima nasib yang sama seperti pak lah yang turun dari kerusi perdana menteri akibat desakan kuat dari rakyat jelata..hari ini..dunia telah menyaksikan desakan yang hebat di malaysia dalam menuntut pilihanraya yang adil..

kalau sebelum ini, pihak BERSIH di dakwa dengan fitnah membawa agenda komunis..tapi, sedarkah bahawa komunis tidak inginkan pilihanraya? kalau x percaya boleh tanya pak cik Google..dia amat arif..x percaya lagi? cuba cari..bilakah pilihanraya di korea utara dijalankan..korea utara adalah sebuah negara yang mengmalkan dasar komunis..lepas itu, cucu akan sedar bahawa siapa komunis sebenarnya..adakah menuntut pilihan raya yang adil dan telus itu fahaman komunis walhal komunis langsung menolak sistem demokrasi..
kalau nak tahu parti mana yang komunis..blh tgk petikan berita dibawah


UMNO Dikagumi Parti Komunis Cina
 
KUALA LUMPUR, 6 Ogos – Kejayaan UMNO bersama-sama Barisan Nasional (BN) sebagai tunjang pentadbiran negara dikagumi pelbagai pihak termasuklah Parti Komunis China (CPC) khususnya dalam mengekalkan kesejahteraan dan keharmonian negara sejak 54 tahun merdeka.
Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, berkata hasil kunjungan beliau ke negara kuasa besar tersebut bahawa kerajaan dan para pemimpin China menyatakan rasa hormatnya terhadap kejayaan Malaysia.
berita penuh : UMNO Online - UMNO Dikagumi Parti Komunis Cina

atok bukan petik dari portal pro pakatan rakyat..tapi laman web milik UMNO…hahahahaha…
bersama-sama kita fikir..

  • kenapa komunis kagum dengan UMNO?
  • UMNO ini sejenis parti berideologi komunis ke?
  • yang peliknya, UMNO dikatakan parti yang mengamalkan sistem demokrasi, tapi komunis menolak sistem demokrasi..macam mana UMNO boleh dipuji?
kah..kah..kah…cucu ditipu lagi..nampaknya Parti Komunis Cina nak tahu macam mana UMNO jalankan pilihanraya menipu supaya terus berkuasa..dunia dan penyebaran maklumat sudah luas dan demokrasi..rakyat cina mulai sedar bahawa mereka memerlukan sistem demokrasi bagi memilih pemimpin yang dapat menyempurnakan aspirasi rakyatnya..maka, sistem komunis mula ditolak secara perlahan-lahan oleh orang cina.. MORE >>>

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular