Thursday, August 15, 2013

Gambar wira pemimpin Islam yang terhebat dan paling tersohor tersebar

APA YANG TAK KENA DENGAN RAKAMAN GAMBAR INI??????
Bukan tujuan dan niat mau menghina atau mengaibkan...gambar ini pun sudah pun tersebar luas dialam maya....tetapi ianya sekadar mengajak para rakyat terutamanya dari kelompok UMNO supaya cuitkan sedikit minda agar melihat dan berfikir serta seterusnya menilai....Kebenaran amatlah pahit dan pedih.


Ini adalah difahamkan gambar terbaru album keluarga bekas Presiden UMNO selama 22 tahun merangkap bekas Perdana Menteri selama 22 tahun juga dan kini menjadi Penaung PERKASA, Tun Dr Mahathir Mohamad yang dijulang dan dipuja sebagai wira pemimpin Islam yang terhebat dan paling tersohor oleh para pengkagum dan pemujanya.

Dari rakaman gambar diatas.. amat jelas ada persamaan kepada kesemua wanita sama ada yang kecil sampailah yang sudah bergelar warga emas. - Omakkau

Tun Dr. Mahathir Mohamad MENGHINA HUKUM MENUTUP AURAT

(Tun Dr. Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan, 1997). “Apakah kalau kita tidak tutup (aurat) kita tidak Islam? Banyak benda yang disuruh oleh agama Islam yang kita tidak buat, tetapi kita masih Islam”.

Tun Dr. Mahathir Mohamad: 5 September 1997, PWTC, Perhimpunan Agung UMNO). Tujuan menutup aurat ialah kerana di zaman Nabi, Arab Jahiliyyah mempunyai nafsu yang kuat sehingga sering menculik dan merogol wanita daripada kabilah-kabilah lain. Akibatnya ialah peperangan antara mereka yang tidak pernah tamat”.Sumber

‎"Katakanlah kepada wanita yang beriman: "Hendaklah mereka menahan pandangannya, dan memelihara kemaluannya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak daripadanya. Dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung ke dadanya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya kecuali kepada suami mereka, atau ayah mereka....
(Mafhum al-Qur'an: An-Nuur:31)

Nabi SAW bersabda :-

ثلاثة لا ينظر الله عز وجل إليهم يوم القيامة: العاق لوالديه، والمترجلة، والديوث. رواه أحمد والنسائي

Ertinya : Tiga golongan yang Allah tidak akan melihat (bermakna tiada bantuan dari dikenakan azab) mereka di hari kiamat : Si penderhaka kepada ibu bapa, si perempuan yang menyerupai lelaki dan si lelaki DAYUS" ( Riwayat Ahmad & An-Nasaie: Albani mengesahkannya Sohih : Ghayatul Maram, no 278 )

2) Pernah juga diriwayatkan dalam hadith lain, soalan yang sama dari sahabat tentang siapakah dayus, lalu jawab Nabi:-

قالوا يا رسول الله وما الديوث قال من يقر السوء في أهله

Ertinya : Apakah dayus itu wahai Rasulullah ?. Jawab Nabi : Iaitu seseorang ( lelaki) yang membiarkan kejahatan ( zina, buka aurat, bergaul bebas ) dilakukan oleh ahlinya ( isteri dan keluarganya)

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular