Thursday, August 15, 2013

Nampak gayanya Menteri Pelancongan ni memang jenis manusia sombong

NAZRI AZIZ JANGAN TERLAMPAU SOMBONG !!! ORANG SEDANG PERHATI TU !!!
Nampak gayanya Menteri Pelancongan ni memang jenis manusia sombong, mentang mentang kaya dan kononnya kekayaan tu datang sebelum dia jadi Menteri ingat dia boleh sesuka hati nak buat apa pun ke?
Jangan sombong sangat la Datuk Seri..orang sekarang sedang perhati je apa kelakuan Datuk Seri sekarang..jangan ingat dah duduk sebagai Menteri dan dah menang sebagai ahli parlimen rakyat akan duduk diam saja..kena ingat sama pemilihan akan berlangsung tak lama lagi.

Silap haribulan..kalau Perdana Menteri masih lagi nak ambil parasit macam ni duduk sebagai Ahli Majlis Tertinggi dan nak letak lagi sebagai Menteri dengan Presiden sekali merudum jatuh.

Jangan nak menidakkan apa yang dah jadi, kami dibawah ni tau yang Datuk Seri cuba nak tebus balik kesilapan sebab tak bela si Nedim ni dari kecik dan sekarang ni apa saja yang si Nedim nak Datuk Seri akan bagi dan tak salag begitu.

Tapi agak agak le kalau nak bagi tu, jangan sampai jawatan dalam kementerian pun nak bagi ke anak..nampak sangat macam nak menyamun dalam kementerian tu.

Sangkakala rasa macam ni je lah senang..kita tengok apa tindakan Perdana Menteri dengan kejadian ni..kalau agak agak Perdana Menteri pun tak boleh nak selesaikan..kita tukar Presiden dan kita cari orang yang berani untuk mengadap si nazri ni.

Sangkakala takkan benarkan UMNO menyimpan nanah yang bakal menjadi barah..kalau masih simpan juga..akan punah le UMNO lepas ni..semua kementerian yang di jaga oleh Nazri yltak nampak pun penambah baikan..makin teruk ada le.

Tak dibayar gaji oleh Kerajaan.. tapi naman ada dalam website Kerajaan!!
Perlantikan Nedim Nazri Aziz anak kepada Menteri Pelancongan, Nazri Aziz sebagai Pegawai Khas di Kementerian yang diterajui oleh Nazri sendiri iaitu Kementerian Pelancongan telah dipertikaikan oleh banyak pihak.

Malah ianya turut dipertikaikan oleh penyokong UMNO sendiri dengan mempersoalkan apa rasionalnya Nedim dilantik sebagai Pegawai Khas yang gajinya tidaklah seberapa itu sedangkan Nedim sendiri menguasai beberapa perniagaan yang memperolehi pendapatan jauh lebiih baik.. sila baca di ( SINI )

Ada juga yang mempertahankan tindakan Nazri itu dengan alasan peruntukan di Kementerian Pelancongan itu adalah tinggi jadi mana mungkin Nazri menghabiskannya seorang, jadi beliau perlu bantuan anaknya untuk menghabiskannya.. macam kec Lembu dululah.. habis seluruh anak beranak depa heret.

Prihatin dengan persoalan yang telah dibangkitkan itu, Nazri Aziz tampil menjelaskan segalanya..

Katanya perlantikan anaknya itu sebagai Pegawai Khas Kementeriannya bukalah satu nepotisma kerana anaknya itu tidak dibayar gaji oleh Kerajaan.

Beliau perlukan bantuan anaknya itu untuk merapatkan hubungannya dengan pengundi dari Generasi Y.. (contohnya macam gambar kat SINI)

My son is not on government payroll, says Nazri
PETALING JAYA: Datuk Seri Mohamad Nazri Aziz said that his son Nedim’s appointment as his special officer was not nepotism because he was not on the government payroll.

The Tourism and Culture Minister described the appointment as just a symbolic move to allow his youngest son to help organise programmes in his Padang Rengas constituency.

The minister explained that he had previously appointed his son to help him in Perak before and during the recent general election.

“I needed him to engage with the Gen Y voters.
“Since he is young, I engaged his help.

“But he is not a salaried worker,” Nazri was quoted by a news portal as saying.

An aide to Nazri, when contacted, confirmed that Nedim was not a gazetted officer of the ministry.
“Gazetted officers include his press secretary and private secretary,” the official said.

She pointed out that Nedim was to be paid by Nazri and the ministers could appoint as many special officers as they wanted.

The ministry’s official portal lists Nedim as one of two special officers in the ministry ~ The Star

Tak dibayar gaji oleh Kerajaan.. tapi dibayar oleh Nazri Aziz sendiri kononnya.. tapi kalau tak dibayar oleh Kerajaan kenapa perlu diletakkan namanya dalam website Kerajaan tu?

Kalau tak dibayar gaji pun tak apa... dapat dua atau tiga projek dari Kementerian Pelancongan tu cukuplah... ASD

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular