Sunday, July 10, 2011

Ni baru betul POLIS bagi LAYANAN BAIK..

Bersih 2.0 :KJ Di Beri Layanan Baik Oleh Polis, Ini Buktinya..

Perhatikan gambar di bawah bagaimana lemah lembutnya polis bertindak terhadap puak pemimpin UMNO. Sehingga kelihatan bukan polis menangkap Khairy Jamaludin (KJ) tetapi KJ yang berjaya menangkap 2 orang anggota polis.

Mungkin KJ nak bawa mereka ke rumah pak mentua dia. Polis siap posing lagi dengan Ketua Pemuda UMNO yang berjaya berarak 200 meter secara aman. Kah!Kah!Kah! Inilah imej pemuda UMNO yang cakap berdegar-degar tu. Demikianlah cara layanan, lakonan serta sikap polis Malaysia. KJ pulak betul-betul kelihatan seperti beruk.  


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTztwkk-X7uYwVsIHKF8V7hKs7RgCR3a-OELehP5aNrnrCNJGtv0050PPw3c7UR1Aqta_2eK3R2-AzYlwruyMBZwsQcvXfbnbRAraJnXSGebSq-BnHkaQ82DksswNd0wc3P-U81VuQ2g/s1600/khairi.jpgBukan aku cakap. KJ cakap sendiri. Masihkah kamu ingat kata-kata KJ? Dahulu KJ pernah berkata bahawa orang yang berdemonstrasi adalah seperti beruk-beruk di jalanan. Anehnya, tak pernah pulak aku lihat wajah demontran macam beruk sepertimana wajah KJ sekarang (dalam gambar itu). 

Perhatikan betul-betul. Tak malukah pemuda UMNO lihat pemimpin kamu macam ini? Tak malukah Berahim Ali yang sedang bertelur untuk melahirkan ribuan anak-anak katak? 

Kata nak demonstrasi bersama, kenapa pergi bertelur pulak? Dayus betul. Sedayus mahaguru silat Omar Din yang bercakap hebat. Para pejuang Islam sudah lama maklum sejauh mana keberanian musuh-musuh Islam. Sejak zaman Rasulullah s.a.w. dah. Pejuang Islam 313 orang sanggup berdepan dengan 1 000 orang musyrikin. Pejuang Islam guna pelepah tamar saja untuk pukul muka para musyrikin. 

Apabila tentera musuh berjumlah 100 000 orang, pejuang Islam mengalahkan mereka dengan 10 000 tentera sahaja. Ini bermakna 10 000 orang pemuda UMNO, pakar silat Omar Din dan ahli PERKASA yang bodi sasa tak layak untuk berhadap dengan golongan jihad dan sanggup mati kerana Islam. 

Percayalah. TG Haji Hadi telah berkata, “BERSIH 2.0 hanya permulaan kepada satu perjuangan yang akan mencapai kemenangan. Keputusan seterusnya terletak kepada kerajaan. Kita akan terus bangkit dengan lebih gagah sama ada sebelum atau selepas PRU13”. 

Demikian kata-kata Tuan Guruku. Aku bersama. TETAP BERSAMA. YA TETAP BERSAMA DENGAN PERJUANGAN SUCI INI. Kata TG Nik Aziz, “ kezaliman akan ada tarikh luputnya.” Kata-kata semangat dua tuan guruku bergelombang dalam darahku. AWAS KEZALIMAN./BayangDiAir-TKO
http://addin77.blogspot.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular