Friday, July 5, 2013

Panas!! Menteri KITOL sedang memfaraidkan KBS - Dari blogger Umno

Khairy Jamaluddin 07Rupa-rupanya perlantikan Khairy Jamaluddin sebagai Menteri Belia dan Sukan tidak disukai oleh blogger-blogger Umno sendiri. Khairy mendapat gelaran Menteri Kitol dari blogger Parpukari. Blogger Gelagat Anwarberkata Khairy menteri ganas, “Bila beri jawatan kepada orang yang ganas. Inilah jadinya.”
Blog Gelagat Anwar bercerita tentang Khairy sedang memfaraidkan jawatan-jawatan penting Kementerian Belia dan Sukan untuk rakan-rakan Khairy sendiri.
“Kepada YB Menteri KBS, kakitangan di KBS semuanya FOOLS dan HIGHLY CORRUPTED. Yang bersih, hanya Pejabat Menteri. Kakitangan KBS juga resah, kerana pembahagian jawatan mengikut sistem FARAID juga akan berlaku di banyak agensi KBS.”
Antara jawatan yang telah difaraidkan, tulis blogger tersebut;
Perbadanan Stadium Malaysia. Lantikan baru:-
- Dato Rozabil Ben Al-Perlisi
- Dato Rizalman Mokhtar (Ketua Pemuda Wilayah)
- Encik Ruben Emir Ghanalingam (share partner YB Menteri)
- Encik Jason Jonathan LO (Jason Lo, kenai dak?)
Apa nak dihairankan sangat, kalau diberikan kepada Umno, lambat-laun lingkuplah. Kita lihatlah apa yang terjadi kepada dana berbilion  Tabung Haji selepas ini…Ekeleh
Khairy_KBS
Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular