Monday, July 1, 2013

Panas!! Ustaz Kazim dilaporkan "MEROYAN" ??? Kerajaan Johor KOMUNIS??? kah kah kah


Wak tak heran kalu kafir halang ceramah agama ......
Wak tak heran kenape kerajaan P Pinang tidak benarkan Ustaz Kazim berceramah di P Pinang, sebab nye mungkin Ustaz ni selalu menghentem pemimpin2 Pakatan Rakyat.
Ade juge yang katekan Ustaz ni sememang nye pro-UMNO, make tidak hairan lah kerajaan P Pinang melarang Ustaz ni berceramah.

Tapi Wak tambah2 hairan juge apebile Ustaz Azhar Idrus juge telah di larang berceramah di Segamat Johor. Jadi memang patut juge kerajaan P Pinang melarang juge Ustaz Kazim, tu kan adil name nye kan. Jadi pencacai2 UMNO ni tak perlu lah marah2 kerajaan P Pinang. - Wak Labu
Cepat Bersara Lagi Bagus :

USTAZ KAZIM BERHENTI BAGI CERAMAH KERANA DIUGUT BUNUH | “Saya terpaksa berhenti berceramah kerana bimbang sesuatu buruk menimpa keluarga. Selain dimaki hamun dalam blog dan Facebook, ada yang datang ke rumah dan pusat pengajian memberi ugutan (mahu) memukul dan membunuh saya.

“Ya, saya akan berhenti berceramah 28 November depan kerana saya kecewa difitnah dan dicerca bukan-bukan oleh pihak tidak bertanggungjawab,” kata penceramah bebas, Mohd Kazim Elias Al-Hafiz , 41, atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim.

Berita Berkaitan :
Ustaz Kazim Elias dilarang berceramah

BUKIT MERTAJAM – Penceramah bebas, Mohd. Kazim Elias atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim mendedahkan ada pemimpin politik di beberapa negeri cuba menyekat program ceramahnya dengan mengeluarkan arahan supaya ia dibatalkan.

Lebih menyedihkan dakwanya, arahan tersebut datang daripada pemimpin politik beragama Islam dengan alasan, ia boleh menggugat kedudukan kerajaan negeri.

Dalam kes terbaharu dakwanya lagi, program ceramah perdana yang dijadualkan berlangsung di satu lokasi di sini pada 5 Julai ini telah diarahkan supaya dibatalkan atas arahan seorang Exco kerajaan negeri.

“Saya hairan, program ini telah dirancang sejak tiga bulan lalu. Secara tiba-tiba penganjur beritahu, mereka diarahkan supaya dibatalkan pada saat-saat akhir kerana saya merupakan salah seorang penceramah pada program tersebut.

“Apa yang menyedihkan, arahan tersebut pula datang dari seorang Exco beragama Islam, sepatutnya dia menyokong dan memberi galakan supaya program keagamaan seperti itu diperbanyakkan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas merasmikan Pusat Pengajian Darul Wehdah di Kampung Kubang Ulu, di sini semalam. - Kosmo

Itu tidaklah begitu hairan kerana sudah banyak kali terjadi. Apa yang lebih hairan ialah penceramah agama sokong parti tolak hukum Islam. 


Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

1 comment:

zamy said...

UMNO/BN tak yah lah nak nunding jari dan marah....sbb sebenarnyer itulah ajaran dan undang2 mazhab UMNO/BN.....kadang2 kene "follow" juga. (utk muslihat/taktik/strategi umum)....hihihihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular