Monday, June 10, 2013

KOMPOM HIMPUNAN #BLACKOUT505 TUNDA PADA 22HB JUN !!!

che'GuBard Samm
Berita baru masuk dari twitter Chegubard mengesahkan penundaan himpunan, ini mungkin strategi yang perlu diatur kerana dolakdalih menteri, polis dan pihak DBKL.

Prog 15 Jun xjadi... Tunda pi 22 Jun... So semua sedia utk turun ke KL dan kita berkhemah di KL .. Kita akan bertahan hingga 24 Jun ..... Dimana hari Parlimen 'angkat sumpah' dunia akan saksikan rakyat terus membantah penipuan PRU.. Jgn sembang kuat saja ...masanya telah tiba !! Jom secara 'aman' atas semangat 'sygkan negara'

Berita Berkaitan Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular