Thursday, June 13, 2013

Gempaq!! Makhluk asing pun hisap rokok ...


Makhluk asing hisap rokok? Tangan makhluk yang di ambil secara klosap
Aku ingat 'Ayah Pin' yang pernah mengaku sebagai penguasa Kerajaan di Langit itu sahaja yang turun ke bumi kita ini untuk membeli rokok.Rupa-rupanya terdapat juga makhluk asing yang selain Ayah Pin juga berbuat demikian kerana kemaruk rokok! Ikuti cerita selanjutnya ...

Seorang lelaki China telah mendakwa mempunyai badan makhluk asing yang disimpan dalam peti sejuk. Li, dari Binzhou di wilayah Shangdong itu, menulis akaun panjang di Sino Weibo - Facebook China – mengenai penemuan pelik beliau itu.

Beliau memberitahu bagaimana dia terserempak dengan makhluk asing itu yang terkena ‘kejutan elektrik' pada akhir Mac selepas dia mengikuti rentetan UFO di sepanjang Sungai Kuning di China.
Mayat Makhluk asing yang disimpan dalam peti sejuk

Beliau mendakwa beliau ternampak lima orang asing - dan satu walaupun terhempas ke tanah dan terkena voltan tinggi perangkap arnab - yang Li telah pasang di tempat itu.

Li berkata dia mengutip mayat tersebut dan memandu pulang dan menyimpannya ke dalam peti sejuk.
Li Kai di tebing Sungai Kuning China di mana dia
menemui makhluk asing itu

Beliau mencetuskan kegilaan internet apabila dia memuatkan siri gambar-gambar makhluk asing yang telah mati. Beliau menegaskan cerita beliau adalah sebenar dan berkata ujian DNA membuktikan 'makhluk asing' itu tidak datang dari bumi.

Korang percaya tak cerita lelaki China tu? Baca seterusnya ....

Tetapi cerita palsu beliau telah didedahkan apabila Li telah diheret oleh polis untuk soal siasat. Polis Shandong berkata semalam bahawa Li mengaku cerita beliau adalah satu penipuan. Polis mengumumkan bahawa penemuan menakutkan itu sebenarnya adalah buatan daripada getah.

Pegawai berkata, Li menghabiskan 120 Yuan (£ 12,50) untuk membuat makhluk asing tersebut dengan getah dan bahan-bahan lain yang dibeli daripada pasaran petani tempatan. Polis berkata, perkara itu adalah di bawah siasatan lanjut. SUMBER

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular