Sunday, July 7, 2013

Ini baru betul selogan RAKYAT DIDAHULUKAN ...Terima Kasih BN

Ini sebagai upah kepada umat Islam dan bangsa Melayu yang mengundi UMNO/BN pada PRU 13 lalu.... puak UMNO tidak setuju harga minyak turun..tidak mau PTPTN dan tol dihapuskan tapi lebih rela menanggung harga barang naik saban tahun...
Tima kasih kerajaan BN ! naik dan terus naik! !!! - ini baru betul selogan RAKYAT DIDAHULUKAN .


Yang menghebahkan berita ini bukannya Harakah, Keadilan Daily maupun Roket Kini tetapi RTM TV1.

Menceritakan betapa harga ayam naik menjelang Ramadhan Al-Mubarak.

Sudah pasti para pendokong,penyokong, penganut dan ahli-ahli UMNO kena berterima kasih dan bersyukur sebab dengan memilih UMNO/BN pada PRU 13 lalu harga ayam melabung naik apabila nak menyambut puasa.

Ini sebagai upah kepada umat Islam dan bangsa Melayu yang mengundi UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Mereka tidak setuju harga minyak turun..tidak mau PTPTN dan tol dihapuskan tapi lebih rela menanggung harga barang naik saban tahun.


Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular