Monday, June 17, 2013

RAKAMAN VIDEO dan GAMBAR2 YG TIDAK DISIARKAN OLEH UTUSAN, BERITA HARIAN, TV3 DAN RTM!!!!


BIAR GAMBAR BERBICARA.
Perdana Menteri Turki Recep Tayyip Erdogan dari Parti AK, jelas mendapat sokongan padu dari majoriti rakyat Turki untuk terus memimpin negara itu walaupun kita dihebahkan sama ada melalui media elektronik maupun cetak kononnya sokongan rakyat Turki terhadap kepimpinannya semakin pudar dan ditolak.
Hari-hari..siang malam pagi petang disiarkan adanya demonstrasi jalanan ganas antara beberapa rakyat Turki dengan polis.
Digambarkan seolah-olah Turki kini sedang bergolak dan berlakunya kerajaan AK pimpinan Erdogan diambang tumbang, sedangkan realitinya kerajaan beliau amat teguh dan sokongan rakyat tetap jitu dan padu.
Dari rakaman gambar-gambar di atas, Erdogan dan Parti AK yang dikatakan amat rapat dengan DSAI, masih amat popular di Turki.

Ratusan ribu penduduk Istanbul, Turki majoritinya pendokong dan penyokong Parti AK pimpinan Erdogan keluar memberikan sokongan kepada beliau. - Omakkau

Saksikan  Rakaman Video :



Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular