Monday, June 17, 2013

Panas!!! Inilah Gambar2 & Pengakuan Wanita Yang Ditangkap Khalwat Bersama Pelakon Shah Jaszle..+Video


Tentunya korang masih ingat dengan kes Shah Jaszle ditangkap khalwat bersama seorang perempuan di sebuah Apartment Taman Sri Subang, Selangor pada bulan lepas. Shah Jaszle mendakwa dirinya telah diperangkap oleh rakan sendiri kerana menurut beliau terdapat lima orang dalam bilik apartment itu.
Semalam, menerusi Melodi yang disiarkan di TV3, wanita yang ditangkap khalwat bersama pelakon Shah Jaszle telah tampil dengan beberapa pengakuan kepada wartawan Melodi, Zuan Azmi bagi menyangkal dakwaan pelakon tersebut yang dirinya diperangkap.

“Semua orang dah tahu pasal kes seorang pelakon lelaki yang ditangkap khalwat. Dan wanita yang ditangkap khalwat dengan dia ialah saya.”
Wanita itu memberitahu bahawa perbuatan mereka sudah diintip selama dua minggu dan JAIS tidak melakukan serbuan secara membuta tuli.

“Ini bukanlah satu perangkap. Tak ada siapa pun yang nak perangkap dia. JAIS tidak akan tangkap (khalwat) satu jam selepas dapat maklumat. Mereka mengambil masa lebih kurang dua minggu untuk melakukan intipan, baru buat serbuan. Kami telah diintip. Dia cakap jangan beritahu apa-apa tentang kami, hanya cerita yang ada lima orang di rumah dan saya sedang bersihkan baju konti manakala dia tertidur dalam bilik. Kalau tidur takkan dalam keadaan macam itu? Takkan JAIS akan umumkan ia sebagai kes khalwat?” - sedakasejahtera

Kontroversi: Pasangan khalwat Shahz Jaszle tampil cerita sebenar - Terbakor
Kontroversi: Pasangan khalwat Shahz Jaszle tampil cerita sebenar - Terbakor

Pasangan Khalwat Pelakon Shahz Jaszle Tampil Dedah Perkara Sebenar, Nafi Perangkap
[rotikaya]- Siang tadi menerusi program hiburan Melodi, seorang wanita telah tampil untuk meluahkan isi hati beliau berhubung tangkapan khalwat yang berlaku ke atas seorang pelakon popular beberapa minggu lalu.

Mari namakan pelakon itu sebagai Shahz Jaszle supaya mudah cerita di’sini dan wanita ini yang tidak mendedahkan wajah atau namanya telah menyampaikan kisah yang berlainan dari versi pelakon itu.

“Semua orang dah tahu pasal kes seorang pelakon lelaki yang ditangkap khalwat. Dan wanita yang ditangkap khalwat dengan dia ialah saya,” ujar wanita itu di’awal temubual bersama Zuan Azmi itu.

“Ini bukanlah satu perangkap, Tak ada siapa pun yang nak trap dia. Ikut prosuder, JAIS tidak akan tangkap satu jam selepas dapat maklumat” “Mereka akan ambil masa lebih kurang dua minggu untuk melakukan intipan, baru buat serbuan, Kami telah diintip”
“Dia cakap jangan beritahu apa-apa tentang kami, hanya cerita yang ada lima orang di rumah dan dia sedang bersihkan baju konti hingga tertidur dalam bilik.

Kalau tidur takkan dalam keadaan macam itu?

Takkan JAIS akan umumkan ia sebagai kes khalwat?” tambahnya lagi.

Wanita itu mengakui juga yang beliau & Shahz Jaszle berada dalam satu hubungan yang serius walaupun tahu pelakon itu sudah bertunang dan turut mendakwa banyak menghabiskan masa bersama sama.

“Sama ada dia sudah bertunang atau tidak bukan alasan untuk kami tidak menjalinkan hubungan, Dia rasa sangat terpaksa bertunang atas kehendak keluarga,” tambah wanita itu lagi.

Nampaknya pendedahan terbaru wanita ini membawa kisah tangkapan khalwat Shahz Jaszle ke satu era yang lebih menarik, apa cerita? - idaman78
[Panas] Pelakon Lelaki Terkenal Ditangkap Khalwat

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular