Monday, October 8, 2012

Panas!! Operasi Pemutihan sebenarnya Operasi MEMILIH Pendatang utk diberikan IC


Sejumlah 1,807,000 Pati dan pekerja asing sah telah direkodkan, dan daripada jumlah itu, 885,156 merupakan bagi Pendaftaran Pekerja Asing Sah.itu pada tahun 2011 .. bayangkan berapa jumlah terkini pada tahun 2012?

Okaylah.. ni gua nak bagitaw ahli parlimen PR yang MALAS dan duduk diam jer kat kerusi dalam dewan parlimen tu..

Untuk korang desak skandal ni di bongkar.. apa kata minta kerajaan Malaysia jumlahkan dan asing2kan kategori pendatang asing..

Kemudian korang kira... seorang PATI yg bekerja di negara kita harus membayar LEVI sekurang2nya 3/4 ribu setahun..mengikut kategori tugas.. sektor dan lain2..


Pecahan ini korang kira.. matching tak dengan kadar kutipan hasil LEVI yang telah di kutip?

Contohnya.. kalau sejuta PATI seharusnya kutipan LEVI 3 bilion..

Jika kutipan LEVI kurang.. bermakna..MEREKA SUDAH BERHENTI membayar LEVI disebabkan sudah menjadi warganegara Malaysia..

Dan kita lihat hari ini.. PATI2 ayam bestari ternakan BN ini bermaharajalela bebas kemana shj.. siap bersaing berniaga dengan penduduk tempatan lagi

Semua ni berlaku akibat BN terlalu FOCUS mengelak kekalahannya dalam PRU..maka sudah tentulah jutaan PATI ini yg menentukan pemerinta yang kerjanya MENYAMUN meneruskan samunannya selapas kemenangan ini..

Dan seterusnya rakyat Malaysia seperti biasa.. DIDAHULUKAN untuk mengadap kenaikan harga barang dan cukai cukai akibat wang negara mengalir keluar sekitar 10 bilion setahun akibat PATI2 ini tadi.. sekian laporan dari gua untuk rakyat Malaysia berfikir... - King Jason

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular