Thursday, November 1, 2012

DATUK SERI NAZRI AZIZ BAPAK CONTOH TAHUN 2012... KAH KAH KAH !.

"Anakku bukan Isteriku.. jadi aku tak tahu" kata Nazri tentang Hummer dipandu anaknya..
Hampir sama saja nampaknya jawapan Nazri berikan bila didedahkan bahawa anaknya menggunakan Hummer milik Micheal Chia dengan jawapan Sharizat bila didedahkan ahli keluarganya menyalahgunakan dana untuk NFC.

Dalam kes NFC yang melibatkan RM250Juta dana awam yang diguna ikut suka depa oleh ahli keluarganya, Ketua Wanita UMNO mendakwa beliau tidak tahu suaminya membida Projek Fidlot Nasional (NFC).

Shahrizat berkata, Salleh tidak pernah membincangkan perkara itu dengannya dan sepanjang berkahwin selama 33 tahun, mereka juga tidak mencampuri hal urusan kerja masing-masing.

“Saya dapat tahu tentang NFC melalui suami dan media,” kata Shahrizat.

Katanya, suami dan tiga anak mereka, Wan Shahinur Izmir, Wan Shahinur Izran dan Wan Izzana Fatimah Zabedah juga tidak pernah meminta bantuannya mendapatkan projek itu dan beliau tidak terbabit dalam proses kelulusan serta menguruskan syarikat National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp).

Dalam isu anak Nazri Aziz menggunakan Hummer milik Micheal Chia yang pernah ditahan di Hong Kong kerana menyeludup RM40 Juta tunai suatu masa dulu pula.. jawapannya juga dia tidak tahu menahu..

Kata Nazri “ Saya tidak tidur dengan anak saya, Saya bukan gay lagipun anak saya bukannya isteri saya, bukan kekasih saya. Apa yang dia lakukan dia tidak pernah beritahu kepada saya.”

Sharizat tak tahu apa yang suaminya lakukan.. Nazri Aziz pulak tak tahu apa yang anaknya lakukan sebabnya anaknya bukan isterinya..

Sibuknya hidup pemimpin UMNO ni ya.. Isteri tak tahu apa suami lakukan, Bapa pula tak tahu apa anak lakukan..

Tapi.. Hummer menjalar pergi balik depan mata tu takkan lah tak tergerak dihati untuk bertanya datangnya dari mana? sebab harganya bukan RM50K tapi hampir RM500K..

Baca pendedahan tentang Hummer milik Micheal Chia yang dipandu anak Nazri di ( SINI )

Gua sebenarnya MALAS jugak nak MENGULAS pasal hal ANAK dan BAPAK ni beb... tapi bila dah sibapak mengatakan ANAK SAYA BUKAN ISTERI SAYA itu yang buat gua TERPANGGIL untuk mengulas pasal SIANAK dengan SIBAPAK ni... kah kah kah... ianya adalah antara Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz sebagai BAPAK dan Nedim HUMMER sebagai ANAK... sebab gua panggil Nedim HUMMER adalah dirasakan yang Datuk Nazri Aziz ni tak BERBANGGA dengan nama beliau dihujung nama anak beliau... kah kah kah !.

Rasa gua lah inilah PERTAMA KALI gua DENGAR yang si bapak mengatakan HAL anak beliau adalah URUSAN anak beliau BUKAN urusan beliau... kah kah kah... teringat lah gua KISAH lama berkenaan kejadian KEMATIAN seseorang yang dikaitkan dengan KETERLIBATAN anak beliau tersebut... mari kita TANYA Menteri ni apakah dimasa itu beliau TIDAK melakukan APA-APA untuk MEMBERSIHKAN nama anak beliau beb... kah kah kah !.

Kalau beliau kata TIDAK MELAKUKAN APA-APA... ok gua BOLEH TERIMA jawapan beliau yang mengatakan ANAK SAYA BUKAN ISTERI SAYA... tapi lu orang boleh PERCAYA ke yang beliau TIDAK MEMBUAT sesuatu bagi MEMBERSIHKAN nama anak beliau... kah kah kah... sebab itu apabila nak mengeluarkan KENYATAAN jangan lah KEPALA LUTUT DI JADIKAN SANDARAN beb... KELAK DIRI SENDIRI YANG AKAN TERPALIT SEKALI... kah kah kah !.

Apa lah yang dipandang oleh JUTAWAN BALAK SABAH MICHAEL CHIA sehingga MEMBENARKAN anak beliau Nedim HUMMER menggunakan KERETA MEWAH beliau... satu KETURUNAN bukan... satu NEGERI bukan... satu AGAMA bukan... JIRAN pun bukan... SAUDARA lagi lah JAUH... kah kah kah... jadi atas KEPENTINGAN apa yang membuat Michael Chia membenarkan Anak Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz MENGGUNAKAN kereta mewah beliau... mungkin atas SEMANGAT 1 MALAYSIA... cuba lah PULAK lu orang PIKIR-PIKIRKAN beb... kah kah kah !. Baca Lagi Di SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular