Monday, October 29, 2012

Ternyata Mahathir buat kenyataan dalam MIMPI


PASCA CHUA SOI LEK HINA HUDUD BAGI TUJUAN TAKUTKAN KAUM CINA MENYOKONG DAP!!!!!!...
HASILNYA...JAMUAN ANJURAN DAP DI SUTRA MALL SKUDAI, JOHOR, LENGGANG, SUNYI SEPI DAN HAMBAR TIADA SAMBUTAN???? MANAKALA JAMUAN ANJURAN MCA DIKULAI JOHOR MEMPEROLEHI SAMBUTAN HANGAT???
BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!
Peghinaan yang amat dasyat dilemparkan kepada hudud oleh MCA bagi tujuan menakut-nakutkan kaum Cina agar menjauhkan diri dari parti tersebut, nampaknya langsung tidak memberi kesan..

Lagi dhina dan diperlekeh hukum Allah SWT dengan kata-kata nista dan fitnah, lagi ramai kaum Cina mendakap perjuangan yang dibawa oleh PAS/PKR/DAP dalam gagasan Pakatan Rakyat.

Terbaru jamuan makan malam malam tadi di Sutra Mall, Skudai anjuran DAP Johor.

Semua 600 buah meja penuh tidak termasuk mereka yang datang mendengar diluar khemah.

Petanda, apa jua propaganda memburuk-buruk dan menakut-nakutkan rakyat tujuan agar tidak menyokong Pakatan Rakyat tidak mendapatkan kesan dan hasil langsung.

Rakyat sudah bertekad mau melakukan perubahan..TEKAD DAN MUKTAMAD.. INI KALILAH... UBAH SELAMATKAN MALAYSIA.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG...NANTI JAWAB NAJIB....UMNO NAK TUMBANGGGGGGGG.. - Omakkau

Gempaq!!! 3000 keluar dewan bila Soi Lek berucap
Kira-kira 3,000 orang Cina keluar dewan ketika Presiden MCA aka Pelakon Video, Chua Soi Lek berucap pada Majlis Makan Malam di Kulai, Johor semalam.

Pihak penganjur mendakwa bahawa kira-kira 5,000 orang hadir pada program tersebut.

Kalau kira-kira 20 peratus orang yang hadir keluar dewan apa maknanya ini.

Timbalan Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai bingkas bangkit membela bossnya dengan mendakwa bahawa, tindakan sebahagian masyarakat Cina keluar daripada majlis ketika Chua Soi Lek berucap bukan petanda pengurangan sokongan.

Liow berkata, pihaknya sudah mendapat banyak sokongan dengan penganjuran majlis makan malam mega di pelbagai tempat dan insiden semalam tidak membawa maksud bahawa ia menjadi isu besar.

"Ia tidak bermakna mereka tidak memberikan sokongan kepada kita," katanya dalam sidang media selepas merasmikan kongres berkaitan sel tunggal di Kuala Lumpur hari ini.
China Press hari ini melaporkan, kira-kira 20 peratus daripada 15,000 yang hadir dalam majlis makan malam MCA di Kulau keluar ketika Dr Chua berucap.

Penganjur program bertajuk "Kestabilan melampaui huru-hara" bagaimanapun menjelaskan tindakan peserta keluar awal bertujuan mengelak kesesakan jalan raya.

Liow menjelaskan, Johor masih kubu kuat MCA. Mk

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular