Wednesday, May 22, 2013

Oh Malaysiaku, di mana di sini ada menteri bodoh.


ADAM ADLI LEBIH BAHAYA DARI AYAH PIN
Lihat dua berita ini dari arkib Malaysiakini.

Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan berkata "polis tidak dapat mengambil tindakan terhadap Ayah Pin setelah Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu memaklumkan kepada polis untuk tidak menahannya. 

"Apabila dirujuk kepada Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu sama ada untuk menahannya, jabatan berkenaan mengatakan tidak perlu," kata Musa Hassan. sumber:malaysiakini/92993.

Manakala Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) pula menjelaskan bahawa "pihaknya tidak pernah mengeluarkan sebarang arahan rasmi kepada pihak polis supaya jangan menahan Ayah Pin yang dikesan pulang ke negara ini, dari Selatan Thai, baru-baru ini" Sehubungan itu, JHEAT berkata, pihaknya tidak tahu menahu mengenai laporan yang mengatakan jabatan tersebut tidak membenarkan polis menahan Ayah Pin. sumber:malaysiakini/92991.

Oh Malaysiaku, di mana di sini ada menteri bodoh.
- Isu Politik Semasa
Sebenarnya akidah Islam hanyalah perkara remeh bg Kerajaan Umno-BN. Yg tu kata A, yg tu kata B, Spin situ spin sini, Akhirnya senyap mcm tu jer....

Opsss!Lupa, Ayah Pin kan Ahli Umno dan jika anda menyokong UMNO, sesat mcmanapun ajaran anda bawa, anda akan selamat dan dilindungi dari undang2..Jika anda dihadapkan ke Mahkamah, Itu cuma Prosedur wayang jer......

Tak caya tanya Ayah Pin N Rasul Melayu Kahar No.Ahli Umno : 00113339....
Berbeza jika anda menentang Umno-BN. Sebagai contoh, perkataan Ini Kalilah yg telah ditafsir dgn mendalam serta diterjemahkan ke Bahasa Arab..Berbagai teori yang dikeluarkan oleh puak2 Sawan Babi ini dan terus mengecop mereka yang menyebutnya telah Kufur...Dasyatnya Ahli2 Pemikir Umno-BN yg beragama MELAYU ini...-Jahar

Ραкαтαη яαкүαт εlεcтισηs ηεωs


Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular