Sunday, February 5, 2012

SMM Jadi Kuda Tunggangan UMNO?


SMM jadi kuda tunggangan umno dalam himpunan di rancang 19-feb 2012 hadapan Wisma Darul Aman, Kedah!!

Perancangan SMM sudah di kenal pasti.? Siapa pertualang di belakang mereka untuk berhimpun di hadapan wisma darul aman pd 19-feb-2012, SMM bukan lagi pembela mahasiswa tetapi mereka sudah menjadi kuda tunganggan umno, mereka bukan mahu menentang AUKU tetapi SMM merancang dan menburuk-burukan kerajaan kedah,inilah perancangan umno di sebalik SMM mengunakan tipu muslihat saraf mereka dalam kumpulan yg bergelar SMM,
Mencari glamor bukan dalam SMM..tapi jika nak jadi hero silakan ....?? umno bersedia menbantu anda, lihat apa jadi kepada Hassan Ali...?? SMM kini sama lah seperti hassan Ali..??

Jentera umno bersama dgn SMM cuba mencari dan menburuk-burukkan kerajaan Kedah dengan serangan isu KUIN ...?Mengatakan MB kedah menyokong AUKU, SMM sudah lupa yg Kedah adalah negeri Pakatan Rakyat yg sekian lama tidak menyokong akta AUKU yamg dilaksanakan oleh UMNo(BN) selama ini. Siapa SMM yg mahu menunjukan yg mereka penentang AUKU.? Berapa tahun SMM menentang akta AUKU..? PAS kedah sudah lama menentang Akta AUKU yg di laungkan oleh SMM Adakah SMM ini silap perhitungan atau sedang mencari publisiti murahan yg di dalangi oleh Umno, bagi pemuda PAS kedah Akta Auku sudah lama mereka perjuangakan jika Auku berlaku di kedah iaitu di Insaniah (KUIN) sudah lama Pemuda Pas Kedah akan menentangnya,

Apa yang kita lihat SMM hanya bertujuan menburuk-burukkan kerajaan Kedah dan pentadbiran KUIN , megapa SMM beriya-iya mahu meneruskan agenda berhimpun di Kedah pd 19-feb ini..? tak lain tak bukan SMM yg di perkudakan oleh umno ini sedang cuba menburuk-burukkan Pakatan Rakyat untuk meneruskan agenda politik umno, jika mahu menbela mahasiswa mengapa tidak beri Ahmad Aiman Ab Razab masuk dan meneruskan belajar di KUIN, sedangkan rakan-rakan Ahmad Aiman sudah pun belajar seperti biasa.? Mengapa Ahmad Aiman tidak mahu belajar dan sudah pun menyaman pentadbiran KUIN dan Kerajaan Negeri Kedah? Siapa yg memaksa Ahmad Aiman berbuat demikian..? Tentulah SMM yg bertulang belakangkan umno menjadi pertualangnya.? Sebenarnya SMM yg di pimpin oleh Ahmad Sukri AB Razab ini adalah dari kalangan mahasiswa yg sedang mencari publisiti mereka adalah pro aspirasi yg menyokong umno tetapi mereka ini adalah pelakon-pelakon yg di beri upah oleh umno.?
Agenda utama SMM ialah menburuk-burukkan kerajaan Pakatan Rakyat...seperti Umno Kedah membela surau yg berusia 100 tahun sedangkan surau itu baru dibina pd tahun 2007...kononnya merekalah yg selama ini jadi pembela surau dan masjid bila di runtuh, pembela Surau Solihiah kita tinggal keseorangan dia pengerusi badan bertindak akan berdepan dengan Pejabat Agama Kedah dan mufti-mufti di dalam mahkamah, kita tunggu si pembela surau ini si Mansor, apa akan jadi dia di dalam makamah.? SMM samalah dengan pengerusi badan bertindak surau Solahiah ini, kedua-dua badan ini ditulangi oleh umno kedah, kita susah kenal pasti siapa mereka...?

Mahasiswa jangan sekali-kali menghampiri kumpulan yg bergelar SMM, lebih baik mahasiswa berada dalam gerakan seperti Gamis dan lain yg pro kepada islam, budaya SMM ini adalah budaya samseng yg diajar oleh umno. Mahasiswa jangan mudah terpengaruh dengan dakyah umno. Yang pasti Gerakan mahasiswa Islam lebih tahu dari SMM..?? Mereka hanya mencari popular dalam menjuarai pembela mahasiswa...?

Kes di KUIN bukan sama dengan kes di UPSI, di UPSI mahasiswa bangkit kerana menurunkan bendera gambar Najib, adakah salah turunkan gambar Najib..?? Itu persoalannya..? tetapi SMM di KUIN berlaianan, kes ini berlaku dalam isu kecil itupun di dalangi oleh umno kedah, Kes di KUIN hanya berkisar dari pertukaran bilik kelas. Itu saja ? Apakah itupun SMM bodoh berfikir..?
Pelajar-pelajar ini sudah pun meneruskan pengajian mereka dengan tenang di KUIN, hanya seorang yg di dalangi SMM dan Umno yg beriya-iya menyaman pihak pentadbiran KUIN dan kerajaan Kedah..???


Popout
Wajah KUIN zaman pemerintahan PAS tahun 2000 -2012.....menjadi kolej yg terbaik di Malaysia....Tanpa AUKU Kedah Sejahtera! Mahasiswa terbela.

Contohlahi GAMIS ..sebagai persatuan mahasiswa yg berpengalaman menangani masalah mahasiswa...

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular