Saturday, February 11, 2012

Panas!! Ahmad Maslan 'kantoi' kan Shahrizat

Shahrizat tidak boleh letak JAWATAN ! Beliau tidak bersalah ! Itulah kata-kata bodek yang sering kali dilaungkan dengan megah oleh beberapa manusia tertinggi UMNO hanya untuk membela pemimpin yang berstatus ''perompak'' duit rakyat.

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil merangkap Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat yang kalah dengan calon PKR, Nurul Izzah Anwar semasa PRU12 di Parlimen Lembah Pantai tidak ada sebab untuk letak jawatan berikutan skandal Pusat Fidlot Corporation (NFC). - Kata Datuk Ahmad Maslan.

Ketua Penerangan UMNO juga berkata Shahrizat tidak perlu letak jawatan kerana Suaminya TIDAK BERSALAH walaupun yang sebenarnya beliau didakwa telah merasuah sesorang atas skandal NFC ini. Shahrizat tidak perlu dibebani dengan masalah ini, kerana beliau TIDAK MEMPUNYAI APA-APA KAITAN DENGAN NFC WALAUPUN SUAMINYA TERLIBAT.

Ahmad Maslan berkata lagi, “Itu adalah satu kebetulan. Shahrizat tidak mempunyai kuasa untuk menghalang suaminya untuk berniaga. Tambahan pula, jika suami atau isteri menteri tidak berniaga, apa lagi kerja yang mereka boleh lakukan,” katanya di sini, malam tadi.
Pengakuan Datuk Ahmad Maslan jelas membuktikan Skandal NFC ini adalah benar dan akan mengheret UMNO kedalam lubang taik. lu fikirah sendiri !

Beria ini disiarkan dalam Sinar harian dan mendapat pelbagai respon daripada pembaca, [sinarharian]. Kebanyakkan respon menunjukkan Rakyat sudah terlalu benci dengan politik kotor UMNO yang macam taik.
sila klik untuk besarkan

Selain itu, respon juga menunjukkan mereka sudah benci dengan Datuk Ahmad Maslan yang menyebabkan UMNO dibenci oleh Melayu. Pendapat Ahmad Maslan juga menjadi punca UMNO Jahanam. Ke EGO an pemimpin yang merompak duit rakyat menjadikan rakyat sudah hilang keyakinan terhadap UMNO keran UMNO suka perompak menjadi pemimpin.
klik untuk besarkan

Skandal ini juga MELIBATKAN Kementerian Pertanian (dan Industri Asas Tani). Begitulah pengakuan Datuk Ahmad Maslan, maka Kementerian Pertanian juga harus disiasat!

wartaJINGGA : RAKYAT LAGI CERDIK DARI SUAMI SHAHRIZAT KERANA RAKYAT PANDAI BUAT MACAM-MACAM KERJA BERBANDING SUAMI SHAHRIZAT HANYA PANDAI BERNIAGA- MASLANNNN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular