Sunday, January 22, 2012

Koleksi Video serta Gambar2 kejadian samseng UMNO ganggu ceramah di jalan kebun - UPDATE

SAMSENG UMNO Ganggu Ceramah

Lebih kurang 20 samseng UMNO telah menggangu ceramah di Jalan Kebun sehingga berlaku kekecohan dan mendatangkan kecederaan kepada yang hadir. Samseng2 berlesen ni makin berani dengan sengaja menunggang motor hingga ke dalam dewan ceramah dan menghalau mereka yang ada dalam dewan tu dengan kasar!

Sempat pihak kami ambil gambar salah seorang samseng UMNO yang ada disitu... boleh tahan bulat dan buncit! Sape kenal dia?! Suka mak bapak dia je menghalau penjaja di luar dewan! Apa dewan tu BAPAK ko punya ke? RAMAI SAKSI NAMPAK BEBERAPA SAMSENG UMNO YANG MENGAMUK NI PAKAI BAJU BARISAN NASIONAL (BN)..

Seorang lelaki India juga dibelasah oleh samseng2 ni... Beliau cedera dan dimasukkan ke wad di Sentosa Medical Centre. Difahamkan beliau adalah DHPP Sri Muda. Inilah WASATIAH dalam perjuangan UMNO... Sampai mereka menjerit jerit panggil kaum india disitu dengan gelaran 'KELING'. Dan ada seorang lagi dari sukarelawan ABU pun cedera kerana dirempuh motor dan dihentak dengan helmet.

Pihak Polis pulak... Ni yang aku malas nak cerita ni... Buat bodoh, tiada penangkapan! Bukti jelas samseng UMNO disebalik ni, mereka yang ada pun secara terang terangan depan bijik mata, bukti video dan gambar pun banyak... tapi... korang sambung la sendiri ayat aku ni...


Gambar Bawah : Wajah2 Penyerang dan No Plate
Dari rakaman video jelas kelihatan nombor plate motorsikal yang mereka tunggangi, antaranya BLK 6537 dan BLH 4761.



Sebuah lagi motorsikal bernombor pendaftaran BLK 6423 boleh dilihat jelas melalui video yang tersebar sejak tiga hari lalu di internet.







abu ceramah disturbed 220112 03

Nama lelaki baju hitam itu BAHAROM. Polis, mana polis? Mana? Jangan bias beb. (SUMBER)






Tapi ada gak cerita dari saksi, SB pun kene belasah!!! aiiikk?  samseng UMNO belasah SB? Lepas samseng2 ni tau yang dia belasah tu SB, dia pun cabot... hek eleeeeeeeeee....

samseng UMNO semakin MELAMPAU!!! WASATIAH MENGIKUT KITAB UMNO!!!
Dalam videoclip dibawah ni anda akan melihat dengan jelas wajah-wajah sekumpulan pemuda yang dipercayai samseng UMNO yang telah menyerang ceramah Asal Bukan Umno anjuran Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM) dan Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam .

Dipimpin oleh seorang mamat yang bertubuh besar mereka menyerbu kedalam dewan mengkucar-kacirkan keadaan.













Truly Malaysia.


LAGI Gambar dan Video SAMSENG UMNO di SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular