SEMUA DIJEMPUT HADIR DAN SEBARKAN

Tuesday, January 24, 2012

PANAS: Gangster Jln Kebun bakal kene BOGEL, BILA LAGI POLIS NAK JALANKAN TANGKAPAN????

Korang masih ingat budak gemuk yang buat kacau kat ceramah HINDRAF & ABU tu? pada yang agak rabun, yang kurang jelas siapa si gemuk ni, biar aku DEDAHKAN sikit sebanyak gambar dia.. oooooooooo.. Nak jadi samseng yeeeeeee?

Muhamad Razali, mana ko nak lari hah?! Ko ingat kami x dapat kesan ko kat mana?! Tu laaaaa, buat keje bodoh lagi.. Rasakan!!

MUHAMAD RAZALI nama mat salleh nya BOB nama glamer BAHAROM
Kepada pihak Polis DiRaja Malaysia...laporan rasmi dah buat....video klip sudah diturun naik....gambar-gambar sudah ditempelkan...nama sudah diberi....diberitakan nombor plate motorsikal pun dah disiarkan....NAK TUNGGU APA LAGI?


.....ini suatu kesalahan yang menarik minat awam.. case of public interest....kes dimana sekumpulan anak-anak muda Melayu berjiwa UMNO dengan bersenjatakan kayu menyerang kaum India yang tidak berdosa dan bersenjata didalam Dewan di Jalan Kebun...


lagak dan gelagat mereka ini boleh menimbulkan kekacauan dan huru harakan keharmonian negara jika tidak dibenteras segera..

Bukankah rakyat sering disuapkan bahawa PDRM adalah satu agensi penguatkuasa yang paling cekap,efisen dan hebat didunia?....


2 orang mahasiswa/i yang buat gurau senda kasar kononnya nak ugut bunuh Hj Ah Jib Gor dengan menembak helikopter dan kapalterbang dinaikkinya sepantas kilat Polis berjaya mengesan dan mencekupnya?...


kes ini agak pelik juga...semacam ada kuasa ghaib yang menyekat pihak polis menjalankan tugas dan amanah tanpa gentar dan memihak..mohon PDRM jangan timbulkan persepsi yang kurang enak didengar oleh rakyat...


kalau setakat warga taraf bangsat ini pun polis gagal dan takut nak bertindak maka tidak hairanlah jika yang terlibat itu pembesar-pembesar negara waktu ini.....lagilah kecut dan cuak nak diambil tindakan....inilah persepsi buruk yang terpalit ditubuh badan PDRM kini.....


jika PDRM memiliki akal yang bijak dan waras... maka ambilah kesempatan dan peluang yang amat baik ini untuk mengkikis persepsi kurang enak dan lunak ini dengan segera menangkap simamat melaon ini.....


tidak sukar untuk dikesan....pengedar dadah yang licik boleh diberkas inikan pula mamat pecacai UMNO taraf bangsat....pastikan janji sumpah ikrar PDRM benar-benar dilihat dilaksanakan...TEGAS ADIL DAN BERHEMAH.
Helo geng...sekarang mana mau lari haaaa.....lebih baik serah diri dimana-mana balai polis yang berhampiran....berani buat berani tanggunglah... masa nilah nak tengok siapa kawan siapa lawan kamu...


mereka boleh berikan kata-kata semangat tetapi yang kena tangkap kamu daaaa...lain kali pakai otak walau pun kamu tu tak cerdik sebelum nak bertindak...sikap kamu itu memalukan bangsa Melayu...

INILAH AKIBATNYA BILA UMNO MENIUPKAN POLITIK RASIS YANG SEMPIT DAN JIJIK DIKALANGAN AHLI, PENGIKUT, PENDOKONG DAN PENYOKONG-PENYOKONGNYA....SEKARANG TERIMALAH PADAHNYA....TOLAK POLITIK RASIS SEMPIT!!! TOLAK UMNO MAKA PASTI NEGARA KITA SELAMAT DAN MAKMUR... - Sumber

Dengar cerita lu ANAK BUAH KETUA BAHAGIAN UMNO KOTA RAJA, betul kan Razali?


http://facebook.com/muhamad.razali3


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular