Monday, February 20, 2012

Panas!! Skandal seks Menteri Najib dengan wanita Cambodia Pulak..

PERDANA Menteri, Dato’ Seri Mohd Haji Najib Tun Abdul Razak yang sibuk menjaja cerita Skandal demi Skandal Seks Ketua Pembangkang tidak sedar bahawa majoriti menteri kabinetnya terpalit dengan Skandal seks yang mengharumkan lagi nama Barisan Nasional..

Terima maklumat bahawa seorang Menteri Kabinet Najib terbabit dengan Skandal Seks bersama Wanita Cambodia yang sering melawat menteri berkenaan di Malaysia dan menjadikan beberapa resort dan hotel sebagai tempat memadu kasih.

Menteri berkenaan pula sering melawat ke luar negara, sama ada untuk bermain golf atau melancong bersama kekasih hatinya; kerana jiwanya kosong setelah isterinya sakit dan tidak dapat melayan naluri menteri berkenaan yang semakin kemaruk seks.

Sebelum ini Menteri berkenaan terlibat dengan Skandal Seks di Australia dan merupakan salah seorang menteri yang mempunyai hubungan rapat dengan Najib.

Menurut maklumat yang terima, seorang berpangkat Dato’ memperkenalkan Menteri tersebut dengan Wanita Cambodia berkenaan.

Skandal seks ini dijangka akan menggemparkan Kabinet Malaysia tidak lama lagi kerana ada beberapa pihak sedang merundingkan harga untuk menjual gambar dan rakaman video untuk membuktikan hubungan sulit menteri berkenaan. - tiewnama

Abbs© - sama ada perkara ini adalah benar atau fitnah..
gua dan anak anak muda malaysia ingin mengetahui
perkara sebenar dari mulut perdana menteri sendiri..

dan gua harap perdana menteri dato sri haji mohd najib razak
menjawab isu ini dgn ikhlas dan jika perkara ini benar..
gua mohon menteri berkenaan di singkirkan dan di kenakan
tindakan tegas! kah kah kah..

ini penting bagi memastikan BN yg di kenali sebagai
sarang maksiat dan sarang seks bebas dapat di bersihkan
kah kah kah..

apa apa pun.. hidup najib! hidup umno! hidup BN.. kah kah kah
maksiat seks, rasuah, salah guna kuasa dan zalim
memang sinonim dgn Pemimpin pemimpin Barisan Nasional..
gua harap dapat di bersihkan sebelum di talkinkan.. kah kah kah..

TIEWNASING
GUA ADA BANYAK KERJA NI..
DAH PEMBANGKANG DGN ANAK ANAK MUDA
BAGI GUA SUSAH HATI BALIK..
MENTERI MANA PULAK NI YG BUAT PERANGAI NI..
GUA KENA SIASAT NI..
DAN GUA KENA BERSIHKAN DULU
IMEJ BARISAN NASIONAL..
KALAU TIDAK NANTI..
GUA YG AKAN DI BERSIHKAN
OLEH RAKYAT MALAYSIA..
KAH KAH KAH
TUAN GURU BARISAN NASIONAL DATO SRI HAJI MOHD NAJIB BIN HAJI TUN ABDUL RAZAK
PANJANG NAK MAMPOS NAMANYA BEB..
KAH KAH KAH


http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/02/panas-skandal-seks-menteri-najib-dengan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular