Tuesday, February 21, 2012

Najib dok jaga AKIDAH negara dah jadi Haram Jadah


Sudah laa tu oi dok bagi puak nie jaga Malaysia.. Kita pakat Kalih cari puak lain pulak laa nie dah jatuh tahap kronik dah nie.. nama jaa Malaysia negara ISLAM yg pemimpin dia jaga akidah tapi semua nie dah jadi haram bejadah dah...

Dok Israel sana Israel sini last dalam negara dah jadi tunggin terbalik dah.... dah tak boleh nak harap dah aihhh puak2 nie jaga Malaysia.... dok biaq lagi benda2 macam nie bukan kata nak baik nak menjahanam negara ada laa lagi....
Jom laaa PAKAT-PAKAT KALIH laa PULAK... Bagi puak lain pulak jaga PUTRAJAYA... kita tengok LEPAS nie sejam nak jadi berapa orang... cukup 5thn kita tanya statistik nie.. Jika mai zaman depa sejam dah jadi 10org pulak kita KALIH laa lagi bukan nak susah pun...

Hak melantik dan menjatuhkan pemimpin di tangan kita.... - Anakkedah007
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/428035_10150567492092157_319981142156_9065770_191325561_n.jpg

Seorang anak luar nikah setiap 10 minit di Malaysia..

Purata enam bayi hasil perhubungan luar nikah lahir di negara ini bagi setiap sejam atau seorang setiap 10 minit hasil perangkaan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dalam tempoh tiga tahun.

Perkara itu yang didedahkan oleh Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim turut menunjukkan seramai 152,182 bayi tidak sah taraf telah didaftar di JPN pada 2008 hingga 2010.

“Itu angka yang didaftarkan, mungkin ramai lagi bayi yang tidak didaftarkan kita tidak tahu,” katanya selepas melawat Pertubuhan Kebajikan Baitul Fiqh di Subang Jaya 20 Febuari semalam.

Inilah 'realiti' Malaysia hari ini, gejala sosial dan pergaulan BEBAS tanpa batasan amat membimbangkan.. Siapa yang harus dipersalahkan.. Tepuk dada tanya iman.. Usah menunding jari, sebaliknya muhasabahlah diri masing-masing.. kita pastinya akan dipersoalkan kelak..

Kata Kak Mashitah lagi, purata dalam setahun seramai 50,727 bayi tidak sah taraf dilahirkan manakala dalam sebulan seramai 4,227 dan sehari adalah 141 bayi.

“Dalam hal ini ibu, bapa perlu memainkan peranan mereka supaya anak-anak yang mengandung anak luar nikah tidak melakukan tindakan sehingga membuang bayi mereka."

Aduhai akak kita ni.. adakah setakat tu jer peranan mak bapak dalam mendidik anak2..? sepatutnya akak nasihat ibu bapa supaya pantau aktiviti anak2 agar tidak terjebak dgn gejala negatif.. didik dgn AGAMA dan AKHLAK mulia, bukan dengan menggalakkan penzinaan.. FAHAM..? aku yang tak mengaji agama ni pun boleh terfikir macamana lah otak doktor ni..

“Ada tempat perlindungan seperti di Baitul Fiqh ini yang boleh membantu, anak-anak mereka kembali ke pangkal jalan dan membantu meneruskan kehidupan seterusnya,” ujarnya.

Tempat perlindungan DISEDIAKAN so, apa lagi.. jagan teragak2 untuk berzina.. BEGINIKAN MENTALITI PEMIKIRAN SEORG MENTERI AGAMA ADA PHD.. MACAM OTAK LEMBU..


http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/02/najib-dok-jaga-akidah-negara-dah-jadi.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular