Sunday, February 19, 2012

KENYATAAN PALING BAHAYA DARI NAJIB

LORD MURUJIB
SAYA PERLU MANDAT RAKYAT - meloya


Najib Razak berkata, beliau memerlukan mandat daripada rakyat untuk terus membawa Malaysia menjadi sebuah negara maju.

Menurutnya, mandat itu penting kerana beliau akan meneruskan usaha dengan sedaya upayanya untuk membawa Malaysia menjadi sebuah negara yang terbilang.

"Sebagai Pengerusi Barisan Nasional (BN) saya telah pun menerima mandat dan sebagai Presiden UMNO, saya juga telah menerima mandat daripada parti dan kali ini saya perlukan mandat daripada rakyat,'' katanya.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit..BERSEDIA MALAYSIA DALAM BAHAYA BESAR..... kah kah kah..

kah klah kah..BELUM ADA MANDAT TENGOK APA YANG JADI.... kah kah kah..

kah kah kah.... ALTANTUYA MATI DI BOM... KETIKA BELUM ADA MANDAT.... kah kah kah..

kah kah kah.... REMBAT DUIT KOMISDEN KAPAL SELAM 500 JUTA RINGGIT....BELUM ADA MANDAT...kah kah kah..

kah kah kah...BINI KU HULU KE HILIR MEROMPAK NEGARA..KETIKA BELUM ADA MANDAT... kah kah kah..

kah kah kah...TANAH FELDA DI GADAI..KETIKA BELUM ADA MANDAT.... kah kah kah..

kah kah kah...BANYANG KAN KALAU ADA MANDAT?.... kah kah kah..

kah kah kah...HABIS MAPOOOS RAKYAT MALAYSIA.... kah kah kah..

Tukar Tiub
Bicara Che Wan
DENGARLAH RAYUANKU... BERIKAN SAYA MANDAT..... HIDUP ANDA PASTI SUSAH

MUNGKIN SUDAH DAPAT MENGHIDU UNTUNG NASIB DIRINYA SELEPAS PRU-13 NANTI MEMAKSA PM 1MALAYSIA MERAYU SECARA TERBUKA KEPADA RAKYAT MALAYSIA UNTUK MEMBERINYA MANDAT SEKALI LAGI BAGI MEMBENTUK KERAJAAN... SEKADAR RENUNGAN.. MARI KITA MENGIRA UNTUNG NASIB KITA SELEPAS PRU13 JIKA UMNO BN MASIH BERKUASA...... 1. HARGA MINYAK PETROL SUDAH LAMA TIDAK DINAIKKAN.. 2. HARGA BARANG DIBEKUKAN BUAT SEMENTARA.... 3. GST HANYA MENUNGGU MASA UNTUK DILAKSANAKAN 4.. 4. INSURAN KESIHATAN 1CARE AKAN MENYUSUL... 5. KADAR TOL LEBUH RAYA PASTI MELAMBAI2.. 6. NASIB SEKOLAH AGAMA RAKYAT AKAN TERUS TERSISIH... 6.. DANA KWSP AKAN DISALURKAN UNTUK KEPENTINGAN KERAJAAN SEBAGAI "HUTANG"..7) AKAN LEBIH BANYAK LAGI WUJUD LEMBU2 FEEDLOT DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA..... DAN UNTUK SELEBIHNYA.. SILA TAMBAH SENDIRI

NAJIB MULA MERAYU!!! Beri saya mandat...kerana....
1. Yang paling Utama Isteri saya selaku Wanita No 1, masih belum puas lagi bercuti keluar negara, banyak lagi barang-barang kegemarannya yang belum lagi dibeli, terutama sekali tudung nak tutup kepala, masih belum bejumpa yang terbaik kualitinya,,,

2. Anak gadis saya baru bertunang, tak meriahlah kalau majlis pernikahannya dibuat kalau saya bukan lagi Perdana Menteri Malaysia....nanti memalukan negara....

3. Anak-anak saya belum lagi kaya raya, macam anak bekas PM Tun Mahathir Mokhzani antara 20 orang terkaya di Malaysia...

4. Perbicaraan kes rayuan dua anggota polis C/Insp Azilah dan Koperal Sirul Azhar baru nak bermula bulan 3, jadi faham-fahamlah ya...

5. Pembahagian harta negara belum lagi selesai, baru Shahrizat Jalil sahaja yang dah mendapat habuannya, ramai lagi menteri kabinet yang belum mendapatnya...

Ada sesiapa nak tolong tambah silakan...ManjungMari

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/02/kenyataan-paling-bahaya-dari-najib.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular