Saturday, June 4, 2011

Osama Ditembak dengan Peluru Bersalut/Direndam dengan Lemak Babi?


Sebuah video klip di Youtube yang mendakwa Osama Ben Laden mati ditembak tentera AS dengan mengunakan peluru perak yang telah disalut atau direndam dengan lemak babi tersebar kepada umum. Dakwaan itu boleh dianggap benar jika kenyataan yang dikeluarkan oleh pengeluar Silver Bullet Gun Oil itu benar. 

Pengeluar minyak senjata itu yang dikenal dengan nama The Midnight Rider menjelaskan cara lemak babi berpindah kepada mangsa selepas peluru ditembak.

Mengapa peluru itu direndam/disalut dengan lemak babi? Pemilik minyak senjata ini percaya orang Islam yang dicemari unsur babi tidak akan masuk syurga. Oleh sebab babi haram dalam Islam, maka orang jahil ini membuat kesimpulan sedemikian rupa.

Bingai!

Menurut pemilik syarikat pengeluar minyak senjata itu, anggota tentera AS adalah sebahagian daripada pelanggan syarikat itu seperti yang dinyatakan di laman sesawangnya. Menurut tulisan di laman sesawang syarikat itu, "Ribuan botol Silver Bullet Gun Oil telah diagihkan semenjak Julai 2004 kepada anggota tentera AS."

Jurucakap tentera AS menyatakan bahawa beliau tidak jelas tentang isu penggunaan peluru perak seperti yang didakwa syarikat pembuat minyak senjata itu. Beliau bagaimanapun tidak menolak teori bahawa askar mungkin membeli minyak senjata itu untuk digunakan di medan perang. DC


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular