Saturday, December 1, 2012

Lagi Bukti penglibatan Malaysia dengan Yahudi


Bukti KUKUH penglibatan serta kehadiran delegasi dari Israel ke Malaysia dalam penganjuran Persidangan Gas Sedunia (World Gas Conference) di Kuala Lumpur.

PETRONAS/MGA dengan bantuan kerajaan UMNO-BN telah membelakangkan kedaulatan negara dengan menjalin hubungan serta merayu bantuan kerjasama dan sokongan Israel bagi menentukan calon/wakil PETRONAS memenangi jawatan Presiden IGU sekaligus mendapat hak mutlak penganjuran Persidangan Gas Sedunia (World Gas Conference 2012) di Kuala Lumpur.
Segala bukti ada disini.. Klik www.erapasca.com/2012/11/edisi-kantoi-umno-bn-melobi-sokongan.htmls untuk maklumat yg lebih lanjut.. UMNO-BN harus ditolak rakyat Malaysia kerana bersetongkol dengan Israel..

Dengan ini AKU MENCABAR kerajaan UMNO-BN/Petronas/MGA untuk memberitahu rakyat Malaysia apakah yang di maksudkan dengan ‘..we are counting on your support, once again to be present and to encourage other IGU member countries to make similar effort to be there and vote for Malaysia into the IGU Presidency for the triennium 2009-2012’ didalam surat kepada Israel yang dinafikan mengenai dakwaan yang di buat - Orenji Ren Oren

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular