Sunday, November 25, 2012

Panas!! Video Fathul Bari ‘Belasah’ Najib!!


Agak-agaknya Najib nak dengar ke nasihat dari ulama muda UMno ni. Bolehlah kita ucap tahniah kerana Fathul Bari kali ini nak menegur tentang bersalaman di antara antara lelaki dan perempuan bukan mahrim yang amat-amat berleluasa dalam UMno.

Lagi elok kalau Fathul Bari dapat menegur dalam Perhimpunan Agung UMno yang bakal berlangsung supaya pakcik-pakcik dan makcik-makcik, muda-mudi dalam UMno sedar diri. Kalau mereka tutup telinga pun, masih kedengan juga. Barulah orang benar-benar percaya Fathul Bari nak tegakkan amar ma’ruf, nahi mungkar!!

Kalau setakat dalam ceramah begini berapa kerat sangatlah yang dapat dengar!! Tak pun ada yang tutup terus video ini, tak nak dengar langsung!!

Cara Presiden Iran yang boleh dicontohi berkaitan salam!!

Cara Pemimpin Negara Islam 1Malaysia Bersalam


Ulamak Rujukan Najib :

Ni Cara Salam ISTERI Pemimpin Negara Islam 1Malaysia

Cara Salam Anak Pemimpin Negara Islam 1Malaysia

Apa Kata Ibrahim ALI??

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular