Wednesday, November 28, 2012

Video Panas!! ADUN UMNO MENGAMUK BILA DIDEDAHKAN UMNO "MENYAPU" TANAH.. UMNO RAJA PENYANGGAK kah kah kah ..


Wakil BN (Kuang) seperti hilang kawalan apabila Adun Sekinchan Ng Suee Lim mendedahkan bagaimana Umno selangor telah menjual beberapa keping tanah kepada MCA, MIC, dan Gerakan ketika berkuasa di Selangor sebelum ini.

UMNO ni memanglah betul-betul mengamalkan pemikiran zaman 80an.. patutlah semakin hari semakin ramai rakyat Malaysia yang menolak UMNO..

Apabila Adun Sekinchan Ng Suee Lim mendedahkan bahawa UMNO "menyapu" tanah di Selangor dan menjual beberapa keping tanah kepada rakan 1Malaysianya,iaitu MCA,MIC dan GERAKAN..

Adun Kuang,Abdul Shukur Idrus tetiba sahaja mengungkit pasal kemerdekaan..

Apa agaknya difikiran beliau..?
adakah dengan merdekanya tanah melayu dan kuasa British berpindah kepada melayu UMNO selama ini,maka pemimpin UMNO boleh menggantikan tugas orang Inggeris untuk menyapu bersih kekayaan negara demi kepentingan mereka sendiri..?

Dan apabila diungkit tentang penyelewengan UMNO dalam "menyapu" tanah di Selangor secara zalim,pemimpin UMNO tanpa segan silu minta rakyat bersyukur kerana negara telah merdeka dan rakyat harus melupakan penyelewengan UMNO..? begitu..?

Mari kita lihat video di mana Adun Sekinchan, Ng Suee Lim begitu tenang dan rileks melayan karenah pembangkang dari UMNO,si Adun Kuang tu yang kelihatan begitu marah dan menyinga bila penyelewengan UMNO di dedahkan..

Siap ajak "tunggu" luar dewan lagi tu...
memang kelakar...

Bila didedahkan tentang penyelewengan UMNO..
pemimpin UMNO akan meminta rakyat supaya bersyukur..
bila di dedahkan UMNO menindas orang melayu..
pemimpin UMNO akan minta orang melayu ingat jasa UMNO...

Habis,rakyat nak melopong jer tengok pemimpin UMNO mengaut kekayaan negara..?

Bila lah pemimpin UMNO ni nak berubah...? - liang lahad

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular