Sunday, November 25, 2012

Gempaq!! MAHATHIR MASUK PAS?


Mahathir nampaknya lebih Pas dari ahli Pas sendiri apabila mendakwa Presiden Pas, Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang lebih layak menjadi Perdana Menteri Malaysia.
Kita semua sudah faham dan matang dengan sepak terajang politik Mahathir. Apa sahaja yang diperkatakan oleh Mahathir sudah pasti menjadi senjata Umno/BN untuk memerangkap PR. Kenyataan Mahathir di atas tidak lain hanya untuk memecahbelahkan ali dan penyokong PR.

Benarlah dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang mahukan ahli dan pimpinan Pas lebih berhati-hati dengan pandangan parti lawan berhubung siapa layak menjadi Perdana Menteri ketujuh apabila perkara itu semakin dipertikaikan pelbagai pihak termasukantara komponen Pakatan Rakyat (PR) sendiri.

Beliau berkata, hal ini adalah bertujuan untuk mengelak parti daripada terjerat dengan cadangan yang boleh membawa kepada kemudaratan.

“Tun Mahathir Mohamad bukanlah orang PR, dia orang Umno, bagaimanapun cadangan musuh kita boleh dengar tetapi tidak semudah-mudahnya boleh percaya. Kadang-kadang cadangan yang diberikan akan menjerat kita, kita juga yang akan teraniaya nanti,” katanya ketika ditemui Sinar Harian, semalam.

Tuan Guru berkata demikian mengulas pandangan Tun Mahathir yang menganggap Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang lebih sesuai jadi Perdana Menteri berbanding Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kalau betul Mahathir hendak memberikan cadangan bolehlah beliau isi borang Pas dan mohon jadi ahli Pas. - Muta Ligat

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular