Tuesday, July 2, 2013

Zalim dan komunisnya dap dan adilnya gerben.


"Melayu pulau pinang tertindas dibwh pemerintahan regim dap. Melayu pulau pinang duduk mcm dibwh regim komunis"
Dmkianlah kata2 pendukung sekular tegar tahap gaban.

Dari kata2 itu pak nur membayangkan sblm ini melayu duduk dlm pemerintahan islam gerben, duduk dikondo mewah dan apartment, adun melayu semua jd exco penting, melayu jd tokoh koperat dan punya gedung perniagaan besar, george town semua dihuni melayu. Dan semua org cina tinggal di hujung2 tanjung dan balik pulau.

Dan dlm masa 5 tahun dap memerintah, semua melayu yg kaya raya dgn jasa baik pemerintahan islam gerben, dihalau drastik ke hujung tanjung dan balik pulau. Harta2 milionaire mereka dirampas. Kondo2 mereka diberi dap pd cina. Cina yg merempat masa pemerintahan islam gerben menjd kaya raya dan melayu yg kaya raya masa pemerintahan gerben menjd papa kedana dibwh pemerintahan dap.

Zalim dan komunisnya dap dan adilnya gerben.

Namun menurut rakan pak nur yg masih hidup, org penang, org melayu merempat ke balik pulau dan seberang perai hasil strategi gerben. Mereka membena kondo dan apartent elite di tgh2 pulau pinang yg tidak mampu dibeli org melayu. Dan org melayu dgn paksa rela diusir ke balik pulau dan seberang perai.

Amben yg lebih 2 kerusi bermurah hati memberikan jwtn ketua menteri kpd gerben. Dan hasilnya pd tahun 2005, 2 adun macben melompat ke gerben supaya jumlah kerusi amben berbanding gerbem dpt diimbangi. Dan hasilnya jg, amben lupus kuasa di pulau pinang.

Pendukung sekular tegar melayu ultra harus ingat antara kalimah khutbah akhir rasulullah, "Jk kamu tidak mahu org menyakiti kamu, jgnlah kamu menyakiti org lain"

Fikir2 renung2 dan senyum2.


Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular