Saturday, October 27, 2012

APA??? Mufti Minta Maaf Utk MCA kerana hina Islam?

kami para para mufti mufta telah mengadakan perbincangan bersama dan telah sepakat untuk meminta maaf kepada seluruh rakyat malaysia yang beragama islam kerana keterlanjuran MCA dari Barisan Nasional menghina islam dan menghina hudud serta menghina tuan guru nik aziz,

setelah membuat keputusan bersama, kami turut meminta maaf untuk pihak UMNO kerana mereka tidak meminta maaf kepada umat islam di malaysia lantaran kelantangan serta kebidapan MCA terhadap hinaan kepada al quran dan Islam.

kami juga meminta maaf untuk pihak Perkasa kerana mereka juga menyokong kenyataan berbaur penghinaan terhadap islam oleh MCA, dari itu kami sebulat suara meminta maaf kepada seluruh umat islam semua di atas kejahilan Barisan Nasional yang memperlekehkan islam selama ini.

kami juga sedar kami tidak mempunyai apa apa daya pun untuk menghalang perbuatan terkutuk MCA yang mana UMNO hanya mendiamkan diri dan di lihat takut untuk membantah kebiadapan serta keceluparan pemimpin MCA dalam hinaan dasyat terhadap islam.

kami sedar siapalah diri kami ini, kami hanya di bayar untuk terus bercakap dan mengeluarkan fatwa fatwa yang hanya berkepentingan kepada pemerintah saja.

oleh itu sekali lagi kami ingin memohon maaf di atas kesilapan yang berlaku, kami akan cuba yang terbaik selepas ini, kami akan berfatwa lagi.. sekian..
@tiewnama - tunggu langit runtuh lah kalau mufti malaysia berani cakap macam ni!
kahkahkahkahkah

Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Wa lillahil Hamd. Selamat Hariraya Aidil Adha buat semua . Kullu 'Am Wa Antum Bikhair.. Taqabbala Allahu Udhiyatana Wa 'amalina.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular