Saturday, August 20, 2011

Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof “Don put gun to my head” kah kah kah

abdul aziz yusof spr by election bukit gantang selambau 120209 06Tan Sri Abdul Aziz Yusof mengakui memang terdapat kesilapan dalam daftar pemilih
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Yusof hari ini mengakui memang terdapat kesilapan dalam daftar pemilih tetapi mendakwa ia cuma mewakili hanya 0.0001 peratus daripada sejumlah 12.4 juta pengundi berdaftar.

"Meskipun jumlahnya kecil, hanya 0.0001 peratus berbanding 12.4 juta, tetapi kita masih membersihkannya setiap hari,” katanya pada sidang akhbar di ibu pejabat SPR di Putrajaya hari ini.


Abdul Aziz mengulas laporan media mengenai kesilapan yang terdapat dalam daftar pemilih termasuk pengundi yang mempunyai dua identiti, seorang pengundi yang diberikan nama 'Kg Baru' dan pengundi dengan nombor MyKad yang tidak wujud.


"Kita manusia, kita semua buat kesilapan... wartawan juga kadang-kadang buat laporan salah. Sama juga dengan kerani saya... Tolong jangan tonjolkan (kesilapan kami), ini tidak adil.” Mkini.


‘Don’t put gun to my head’, EC chief asks Bersih

Friday, 19 August 2011 Combat
By Melissa Chi, The Malaysian Insider
PUTRAJAYA, Aug 19 — The Election Commission (EC) has agreed to meet with Bersih 2.0 to discuss electoral reforms, but its chairman Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof asked that the reforms movement not “put a gun to [his] head”.
KAH KAH KAH...
DON PUT THE GUN IN MY HEAD..
PUT IN MY HEART..
CLOSE IN MY HEART..
COS I,M NOT A GUN, I,M A GUNNERS..
KAH KAH KAH..


KAH KAH KAH..
INI 1 LAGI BENTUK BENTUK PENAFIAN. Baca DiSINI >>>

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular