Sunday, August 14, 2011

"Sapa lagi belum ambik duit RM50 jom kita gegar pejabat Menteri Kebajikan Amah!"

Rais kata peserta BERSIH 2.0 dapat upah RM50

ADUHAI pagi-pagi lagi gua dah ketawa besar baca lawak Menteri Kebajikan Amah, Rais Yatim punya statement.

Gua tak tahu dari mana Menteri Kebajikan Amah ni dapat maklumat, sama ada dia kena tipu atau memang dia saja nak menipu gua tak tau.

Menteri Kebajikan Amah ni kata, Peserta Perhimpunan Aman Bersih 2.0 yang diadakan di ibu negara pada 9 Julai lalu diberi upah satu kepala RM50 kah kah kah. Ops ada lagi siap ada bagi makan keh keh keh [Bernama]


Sempena bulan baik ni, gua nak bersangka baik dengan Menteri Kebajikan Amah. Maka gua anggap ini menteri sudah dapat maklumat dari laporan sahih, maka gua nak tanya siapa yang bagi maklumat tu? Mana laporan tu?

Gua bukan apa, gua nak selidik siapa nama orang yang bagi upah RM50 siap dengan makan tu? Gua nak mintak upah bahagian gua! Penat-penat gua turun berperang dengan FRU, upah gua RM50 mana bhai? kah kah kah...


RentaP© "Sapa lagi belum ambik duit RM50 jom kita gegar pejabat Menteri Kebajikan Amah!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular