Tuesday, August 6, 2013

Mana Perkasa ni!!! Kita duk sibuk nak haram FILEM yg mengAgungkan Komunis, dia pulak sibuk duk nak pi belajaq ngan Komunis kah kah kah

kahkahkah sahabat baik umno, silap bini umno yg dinikah mutaah rupanya pencinta komunis, umno nak taqyiah apa lepas ni beb.

UMNO SEKADAR BERKAWAN BAIK DENGAN PARTI KOMUNIS CHINA TETAPI RAKAN PALING BAIK UMNO DALAM BARISAN NASIONAL, MCA, MAU BELAJAR DARI PARTI KOMUNIS CHINA!!!!!

Amacam Melayu pangkah BN... Sama tak macam pangkah parti yang nak belajar dari parti komunis ni? hehehe
MCA mahu belajar dari Parti Komunis China - Malaysiakini
MCA akan menggabungkan kekuatan Parti Komunis China (CCP) dalam usaha memulihkan parti selepas prestasi buruk dalam pilihan raya umum ke-13 lalu.

Timbalan Presiden MCA Liow Tiong Lai berkata, kekuatan struktur CCP, sistem pendaftaran anggota dan pengurusan maklumat Internet dikenal pasti selepas lawatan enam hari ke China.

Lawatan ke China bagi mempelajari kekuatan struktural CCP dan menggabungkannya dengan rangka dasar transformasi MCA," kata Liow dalam sidang media di ibu pejabat MCA hari ini.

Liow yang mengetuai pasukan petugas transformasi MCA bagaimanapun menegaskan parti itu bukannya melihat kepada fahaman Komunisme.

"Lawatan itu tidak menyentuh langsung soal ideologi," katanya.

Liow berkata, CCP merupakan parti yang "terbuka dan liberal" dalam mendekati masyarakat dan kekuatan stukturnya membolehkannya wujud dan berfungsi untuk lebih 90 tahun. 
Mca nak contohi komunis, umno lak dikagumi komunis kahkahkah

Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular