Wednesday, February 1, 2012

MyDefrag v4.3.1

MyDefrag ialah program “disk defragmenter” dan pengoptimum (utiliti penyenggaraan untuk hard disk anda).Sesuai digunakan di Windows 2000, 2003, XP, Vista, 2008, Win7 , dan untuk X64.MyDefrag v4.3.1 merupakan perisian percuma, tiada had masa, berfungsi sepenuhnya dan juga tiada iklan. “Overhed” rendah yang cepat serta proses pengoptimuman dan boleh digunakan untuk peranti USB, memori ingatan dan lain-lain kegunaan di Windows.
MyDefrag v4.3.1 mengandungi satu set yang mudah digunakan, skrip-skrip untuk “Endusers” , skrip enjin untuk kegunaan pengguna, satu screensaver dan juga kelebihan Windows dengan versi “commandline” dari “Windows task scheduler” .
MyDefrag adalah sangat kukuh kerana ia berdasarkan kepada “defragmentation API” dari Microsoft.Salah satu fungsi sistem yang ada termasuk dalam Windows 2000, 2003, XP, Vista, 2008 , dan Windows 7.

Degan erti kata lain,ia adalah sama seperti perisian “disk defragmenter” yang tersedia ada di dalam windows,tetapi mempunyai fungsi yang lebih berguna untuk meringankan beban hard disk komputer atau laptop anda.Untuk maklumat lanjut boleh rujuk di http://www.mydefrag.com/index.html

Untuk muat turun MyDefrag v4.3.1,boleh ke http://www.mydefrag.com/Manual-DownloadAndInstall.html

Artikel Berkaitan:


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular