Sunday, February 19, 2012

BUKTI SAHIH BETAPA RAKYAT MARAH ANWAR IBRAHIM...

KALAU IKUTKAN UTUSAN MALAYSIA, TV3 DAN RTM DAN PUAK2 GEROMBOLAN, MAKA ANWAR SUDAH SEMEMANGNYA TIADA TEMPAT DALAM KALANGAN RAKYAT MALAYSIA SELEPAS KENYATAANNYA TENTNAG ISRAEL... 

RAKYAT DIGAMBARKAN MENENTANG KEHADIRAN ANWAR DI TEMPAT MEREKA... LIHAT SAJA BUKTI BERGAMBAR 

BERIKUT....KEHADIRAN ANWAR MENYEBABKAN JALAN SESAK SEJAUH 5KM, ANWAR TERPAKSA BERGERAK KE TAPAK CERAMAH MENUMPANG MOTOSIKAL.. BAGAIMANA PULA DENGAN BILANGAN RAKYAT YANG MAHU BERSAMA ANWAR.. LIHAT GAMBAR DAN ..ANDA FIKIRLAH SENDIRI.

KETAKUTAN PM NAJIB KEPADA ANWAR IBRAHIM DI PEKAN...

BERLAKU KESESAKAN JALAN RAYA SEPANJANG 5KM DI PEKAN (KAWASAN PM NAJIB) PADA MALAM TADI GARA-GARA KEDATANGAN ANWAR IBRAHIM KE SANA. KESESAKAN ITU MENGGAMBARKAN KETAKUTAN NAJIB KEPADA ANWAR SEHINGGA MEMAKSA POLIS MEMBUAT SEKATAN JALAN RAYA UNTUK CUBA MENGHALANG / MENGURANGKAN RAKYAT MENGHADIRI CERAMAH TERSEBUT... MORAL OF THE STORY.....BELAJARLAH UNTUK MENJADI SEORANG LELAKI SEJATI - Bicara Che Wan


Masa PM Najib dtg ke Parlimen Permatang Pauh.. x ada pulak rakyat di sana buat kacau yer.. siap Najib boleh buat Rumah Terbuka Raya lagii kata Guar Perahu.. Anehnya, bila Anwar dtg ke Parlimen Pekan (kwsn Najib) mlm tadi... Pihak polis diarahkan buat roadblock (smpai 3 km jauhnyer).. Sesak teruk dibuatnyer.. 

Mujurlah Ketua Pembangkang tuu.. dibawa naik motor .. oleh org ramai yg lalu kat situ.. Kesian pulak tgok yer... kdng2 kita harus bersimpati ke atas tindakan2 yg jelas "double standard" dlm negara Malaysia yg tecinta ni. Kenapa takut sgt org nak berceramah.. sdgkan kerajaan ada media dan segala jentera utk menangkis serangan. Apapun, smbutan trhadap Anwar mlm td sungguh luar biasa.. walau pun beliau ditohmah dgn berbagai kontroversi oleh musuh2nya... Salam Perjuangan - CMK

Anwar naik motosikal gempur Parlimen Pekan

Asal jumpa rakyat, naik motosikal pun Anwar sanggup.

PEKAN: Sekatan polis yang cuba menghalang orang ramai ke Markas PAS di sini, Pahang malam semalam tadi, tidak menghalang Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bertemu rakyat.

Penuh kesungguhan, Ketua Umum KEADILAN itu meredah kesesakan lalu lintas dengan menaiki motosikal sejauh tiga kilometer untuk tiba di lokasi ceramah di Kampung Mengkasar di sini.

Mengikut jurugambar Keadilan Daily, Yuisriah Yusuf, Anwar membonceng motosikal seorang lelaki yang dalam perjalanan untuk mengikuti ceramah berkenaan.

“Ia menyebabkan ceramah bermula lewat. Anehnya, sebaik Datuk Seri (Anwar) tiba, polis menghenti sekatan,” katanya, menambah Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad yang turut menaiki motosikal atas sebab sama.

Sekatan polis dibuat berhampiran lokasi ceramah hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas sejauh kira-kira lima kilometer. Kesesakan itu dikatakan berlarutan lebih sejam.

Mengikut Yuisriah, polis juga cuba menghentikan ceramah Anwar atas alasan melebihi waktu sedangkan Ketua Pembangkang itu lambat tiba di lokasi berikutan kesesakan sekatan polis tetapi diteruskan selepas rundingan dibuat.
Pedulikan sekatan polis, rakyat mahu dengar ucapan Anwar

Sekalipun banyak sekatan polis dilakukan hingga menyebabkan sebahagian rakyat gagal tiba di lokasi ceramah, kira-kira 3,000 penduduk setempat sempat mengikuti amanat Anwar dan pimpinan lain.

Halangan sedemikian bukan sesuatu yang menghairankan kerana kawasan itu adalah kubu kuat Umno dan terletak dalam kawasan Parlimen Pekan disandang Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. KD

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/02/bukti-sahih-betapa-rakyat-marah-anwar.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular