Tuesday, August 16, 2011

'Wanita Melayu terakhir' ini masih lagi dara la bro!

Ummi Hafilda hari melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.


Ini bermakna Umi (gambar) masih ada dara tulin dan tidak pernah disentuh oleh sesiapa. Janganlah kita menuduh dan memfitnah Umi kerana dia wanita yang baik. Saya percaya rakyat Malaysia amat mengenali Umi, akhlaq Umi dan peri laku Umi. Mungkin dengan sumpah ini Umi akan menjadi wanita bersih.


Sejak akhir-akhirnya Malaysia menjadi negara sumpah. Orang buat tuduhan mereka bersumpah, orang yang menafikan mereka berbuat jahat bersumpah seolah-olah bersumpah ini dapat menyucikan diri mereka dari dosa.


Dalam hal Umi saya yakin adik beradik beliau lebih mengenali Umi. Syabas Umi kerana kamu berani mengaku sebagai seorang wanita suci dan baik.


Malaysiakini melaporkan bahawa sumpah itu dilafazkan di mahkamah Kuala Lumpur setelah memfailkan permohonan ingkar terhadap Baginda hari ini.



“Wallahi, Wabillahi, Watallahi...“Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda.


“Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat,” katanya.Ummi Hafilda diiringi oleh peguamnya Mohd Khairul Azam Abdul Aziz.


Pada 25 April lalu, Ummi Hafilda memfailkan semula saman fitnah yang sebelum ini dibatalkan oleh Mahkamah Tinggi 13 April lalu, selepas peguam kedua-dua pihak tidak hadir ketika ia pertama kali disebut.


Dalam saman itu beliau mendakwa Baginda dalam satu temuramah di lobi Parlimen telah mengeluarkan kenyataan bersifat fitnah serta menyerangnya secara peribadi.


Dipetik dari: http://mutaligat.blogspot.com


PS : korang diwajibkan untuk membaca 2 entry penulis terdahulu mengenai siapa Ummi Hafilda..baca pada tajuk di bawah..


1. Siapa Ummi Hafilda?..jom baca pendedahan di bawah..(pengakuan bapa Ummi)
2.
 HOT: Lelaki Ini Pernah Mengaku Dalam Mahkamah Lakukan Hubungan Seks Dengan Ummi Hafilda..



Buat malu bangsa, kata Azwan kepada Ummi Hafilda


KUALA LUMPUR, 18 Jan: Pekakas terbaru Utusan Malaysia untuk memalukan pimpinan Pakatan Rakyat iaitu Ummi Hafilda Ali melalui cadangan saman jutaan ringgitnya mendapat reaksi dari adik beradiknya sendiri.


Kali ini beliau bukan diserang dari Timbalan Presiden PKR yang juga anggota Parlimen Gombak, Azmin Ali tetapi dari pengacara rancangan hiburan terkenal, Azwan Ali.




"Slm. Buat malu bangsa nak saman owang berjuta juta! Sedangkan dosa n***** pada adik beradik tak ter ampun! Poodahhhh," tulis Azwan Ali dalam Twitternya.


Selain dari itu, Azwan juga menulis beberapa mesej lain dalam Twitternya terhadap Ummi Hafilda tetapi oleh kerana bahasanya terlalu kasar, Harakahdaily tidak bercadang untuk menyalinnya di sini.


Baru-baru ini, Utusan menyiarkan di muka depannya laporan Ummi Hafilda, yang berwajah baru, mahu menyaman RM700 juta terhadap para pimpinan Pakatan Rakyat.


(Sekadar gambar hiasan: Ummi Hafilda dikatakan bekas pelacur?..baca 3 kisah yang mengaitkan beliau dgn aktiviti haram ini di SINI..)


Antaranya Datuk Seri Anwar Ibrahim, abangnya Azmin Ali, Datuk Seri Dr Wan Azizah, Karpal Singh dan juga Mohamad Sabu.


Karpal dalam kenyataannya meminta Ummi Hafilda merujuk dahulu peguamnya sebelum menyaman beliau.


Namun, lain-lain pihak tidak memberikan sebarang reaksi terhadap kenyataan Ummi itu sehinggalah reaksi dibuat oleh Azwan Ali ini. - Harakahdaily 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular