Tuesday, July 19, 2011

andai najib ialah pemimpin pakatan rakyat

Najib masuk gereja? Normal lah beb!

Ini ialah gambar najib. Dalam gambar neh najib memberikan hadiah kepada pope. Ingat keyword utama disini. Iaitu ;

1. Gambar najib, bukan gambar khalid samad.

2. Najib bagi hadiah, bukan nik aziz bagi hadiah

Ya ulang balik gambar najib sedang memberikan hadiah kepada pope. Bagus. Menjalin hubungan baik dengan ketua agama kristian. Sesuatu yang aku mesti puji. Aku suka kepada kerjasama dan budaya tolenrasi. Walaupun kita berbeza agama tetapi itu tak menjadikan kita kena maki kristian segala bagai dan begitulah sebaliknya. Kita kena belajar respect dan kena belajar sayangi penganut agama lain.

Ikut konspirasi blogger umno andai najib ialah pemimpin pakatan rakyat maka ;

1. Najib jual malaysia kepada pope.

2. Najib nak bina negara kristian.

3. Najib nak tukarkan agama rasmi islam kepada kristian.

4. Najib menganuti kristian.

5. Najib agent kristian.

Itu ikut konspirasi blogger umno totok. Tetapi aku bukan blogger umno yang bebal. Aku ialah blogger indi yang bijaksana. Aku baru dapat anugerah brilliantic daripada diri aku sendiri. Sama macam ibrahim ali. Dia boleh suka2 buat anugerah ibrahim ali dan suka2 pilih pemenang. Dan aku pun boleh suka2 buat anugerah dan suka2 pilih pemenang which is diri aku sendiri lah pemenangnya. Heh.

Disebabkan kebijaksanaan aku neh lah aku berharap sangat yang blogger umno haruslah tutup muka diri sendiri sekarang. Tutup lah muka masing2. Kalau boleh bunuh diri lagi bagus. Agak seronok melihat korang mampos. Opsss.. kejujuran aku memang tiada batasan beb. Heh.

Kalau najib boleh masuk gereja dan menjalin hubungan yang baik dengan pope dan kami menerima ia sebagai kelangsungan hidup bermasyarakat apa sebab khalid samad dan nik aziz dicerca bila melakukan apa yang najib buat? Simple. Samada korang bunuh diri ataupun buat entry panas, kutuk najib sebagaimana korang kutuk khalid samad dan nik aziz. Ataupun kalau korang tak malu sangat aku cadangkan korang naik ke bangunan sprm. Biar sprm je tolong korang mampos. Itu percuma. Aku yakin beb. Heh.

Kah kah kah



Ameno : minum arak dulu dengan parpu sebelum bunuh diri okey.. 
Gambar ini tiada kena mengena samada yg masih hidup atau  yg belum mati .. kah kah kah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular