Saturday, March 9, 2013

Saiful Bukhari kantoikan Utusan Malaysia yg BENGAP kah kah kah +VIDEO

Fitnah_SaifulBukhari1Utusan Malaysia menyiarkan berita yang bapa Saiful Bukhari dan Anwar telah bertemu dan tarikhnya yang tak dijelaskan. Utusan Malaysia [UM] dan macai-macai UMno pun sebarlah gambar di bawah.

Fitnah_SaifulBukhari1
Kononnya pertemuan tersebut ada kaitan dengan pengakuan bapa Saiful, Azlan Mohd Lazim hari ini yang meminta maaf kepada Anwar dan mendakwa Saiful Bukhari dipergunakan pihak tak bertanggungjawab termasuk oleh pegawai khas Najib untuk memfitnah Anwar.

Kepala macai UM nak memfitnah tetapi teragak-agak. Maka UM sandarkan gambar di atas disiarkan oleh macai-macai UMno seperti yang disebut UM iaitu MyNewHub, Angin Laut China Selatan, Novandri dan Kedah ke KL. [Rujuk UM]

Namun belum sempat panas, Saiful Bukhari sendiri berjaya kantoikan UM dan macai-macai UMno. Lihatlah gambar di bawah. Gambar dari video yang dipaparkan oleh Saiful Bukhari sendiri di blognya [KLIK]. Dipaparkan juga tarikh perjumpaan tersebut pada 8/6/2008. Takkan Anwar dan bapa Saiful Bukhari masih memakai baju yang sama dipakai tahun 2008 untuk bertemu pada 2013.
Fitnah_SaifulBukhari2
Nampaknya UM dan macai-macai UMno begitu mudah nak memperbodohkan orang ramai. Maaf, fitnah anda gagal!! Satu lagi kerja bengap UM.

Read more: http://www.ekeleh.com/panas-saiful-bukhari-berjaya-kantoikan-utusan-malaysia/#ixzz2N3xVbGAr

TERDESAK SUNGGUH SEBARKAN DAN SHARE...macai umno nak menipu tapi terkantoi.. sekarang zaman it la bukan zaman songkok tinggi duk kedai kopi.


VIDEO BERKENAAN ANDA LIHAT SENDIRI



VIDEO ORIGINAL Uploaded on 19 Jun 2009



"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular