Wednesday, June 26, 2013

SANDIWARA AKU JANJI PEMBERIAN BR1M SUDAH BERMULA! AMIK KAU ...

Kenaikkan nilai pemberian BR1M bergantung kepada kedudukkan kewangan negara kata Najib Razak!!!!!... 
Pulak dah!!!!!
Pemberian BR1M lebih tinggi akan tetapi semuanya bergantung pada kedudukkan kewangan Malaysia, kata Najib Razak.

Peruntukan untuk Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) akan meningkat dalam Bajet 2014 yang akan dibentangkan pada bulan Oktober tetapi kuantum akan bergantung kepada kedudukan kewangan negara, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

KWAH KWAH KWAH....INI DINAMAKAN SUDAH MULA MENCARI DAN MENCIPTA ALASAN UNTUK TIDAK MENUNAIKAN AKU JANJI.

SEBELUM INI GEGAK GEMPITA RIUH RENDAH SATU DUNIA KATA, KALAU PILIH BN UNTUK TERUS TERAJUI NEGARA PADA PRU 13 LALU, PALING KURANG TAHUN INI SEMUA PENERIMA BR1M YANG LAYAN AKAN TERIMA RM1,000.

BILA DAH MENANG SUDAH LAIN MACAM PUNYA SKRIP...SUDAH MULA NAK KENCINGKAN RAKYAT YANG MEMEBRIKAN UNDI DAN SOKONGAN KEPADA UMNO/BN.

DULU SEMASA LANCARKAN AKU JANJI, CAKAP AKU JANJI BN TIDAK SAMA DENGAN JANJI MANIS MANIFESTO PR...SEKARANG AIR LIUR BELUM KERING, KEMENANGAN BELUM REDA SUDAH MULA NAK CARI ISU UNTUK TIPU RAKYAT.

SEBAB ITU RAMAI PENGANALISIS DAN PENGAMAT POLITIK MERAMALKAN UNTUK NAJIB TUNAIKAN SEGALA JANJI DALAM AKU JANJINYA CUKUP SUKAR...AKU JANJI PRU 13 ADALAH UMPAMA AKU JANJI UNTUK MENAMATKAN RIWAYAT UMNO DARI RAKYAT PADA PRU AKAN DATANG. ~omakkau.blogspot.com

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular