Friday, June 28, 2013

Panas!! Pemimpin Tertinggi Wanita Umno Berperang Lagi...Dah Takdak muka lain ke dalam Wanita UMNO ni?

Azalina Othman Said
Siap la kau kak Jat, dengan lembu-lembu engkau aku kerjakan nanti
Ahli Parlimen Pengerang dan bekas Ketua Puteri Umno Azalina, ketika dihubungi, berkata: "Ya, saya berminat untuk bertanding. Saya telah membuat keputusan." - KR
Ceh!! Tak ada muka lain dah ke dalam Wanita UMNO ni?
Betullah apa yang dikatakan beberapa pemimpin veteran UMNO.. dalam UMNO ni dah tak ada pemimpin pelapis dah, semua muka yang tua dan nak mamxxx.. kata mereka kepada aku dalam satu pertemuan..

Jadi tak hairanlah jika ada gerakan dari GEN Y untuk menyingkirkan pemimpin-pemimpin dari golongan veteran ini..

Alasan dari GEN Y ni simple saja.."Cukup-cukuplah buat harta tu.. dah berpuluh tahun pegang jawatan bagi lah orang lain merasa pulak.."

Tindakan Azalina untuk mencabar Sharizat untuk jawatan Ketua Wanita UMNO ini membuktikan bahawa memang benar UMNO kini ketandusan pemimpin... 

Dalam hal ini mungkin koleksi kereta mewahnya masih belum cukup dengan sebab itu dia nak bertanding Ketua Wanita UMNO pulak... katalah dapat projek RM500 Juta boleh tambah koleksi kereta lagi..

Ni salah sebuah dari beberapa buah kereta mewah yang dikatakan milik dia.. ASD
Lain-lain kereta sila lihat di SINI
Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil

Azalina Cabar Shahrizat Untuk Jawatan Ketua Wanita Umno
PETALING JAYA: Persaingan utama dalam Umno menyaksikan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dan Datuk Seri Azalina Othman Said bersedia untuk berjuang dalam menerajui kepimpinan Wanita Umno.

Shahrizat mengesahkan bahawa beliau berhasrat untuk mempertahankan jawatan Ketua Wanita beliau yang dimenangi beliau pada tahun 2009 selepas perjuangan pahit dihadapi Tan Sri Rafidah Aziz.

Ahli Parlimen Pengerang dan bekas Ketua Puteri Umno Azalina, ketika dihubungi, berkata: "Ya, saya berminat untuk bertanding. Saya telah membuat keputusan."

Shahrizat, dengan kerjaya politik telah terjejas oleh skandal Pusat Fidlot Kebangsaan atau NFC tahun lepas, berkata keputusan beliau berdasarkan galakan dan sokongan daripada sayap wanita.

Beliau menegaskan bahawa beliau tidak mengambil apa-apa untuk diberikan tetapi yakin ahli-ahli Wanita Umno akan berdiri bersama beliau.

"Mereka berada di sana untuk saya pada waktu gelap saya dan saya percaya mereka tidak akan meninggalkan saya. Mereka adalah kawan-kawan saya dan rakan-rakan adalah seperti bintang. Semakin gelap malam, sinarannya semakin bercahaya," kata beliau.


Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular